شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي محور فعاليت كانون‌هاي مساجد باشد

شناسایی آسیب‌های اجتماعی محور فعالیت كانون‌های مساجد باشد

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شاهرود گفت: كانون هاي فرهنگي هنري مساجد محوريت فعاليت‌هاي خود را شناسايي آسيب‌هاي موجود در شهرستان به ويژه در مناطق روستايي قرار دهند.

 

به‌گزارش‌روابط‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های‌فرهنگی هنری مساجد کشور، «رضا مهدیان» در نشستی با مسئولان و کارشناسان کانون‌های مساجد شاهرود گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بالایی در توسعه فرهنگ عمومی و تصحیح عادات نادرست جامعه به ویژه در مناطق روستایی دارند.

 

وی تصریح کرد: این کانون‌ها باید فعالیت خود را با محوریت رونق تولید ملی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی، دینی، معرفی آسیب‌های فرقه‌های نوظهور و شناسایی شبهاتی که به دین اسلام وارد می شود، برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

 

حجت‌الاسلام عظیم پناهی، کارشناس دبیرخانه منطقه ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: دهستان قلعه‌نو خرقان دارای ظرفیتی چون شیخ ابوالحسن خرقانی است و کانون فرهنگی هنری این روستا می تواند از این ظرفیت در پیشبرد و معرفی اهداف فرهنگی و هنری خود استفاده کند.

 

حجت رحیمی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (علیه‌السلام) نیز با تشریح فعالیت‌های این کانون در سال ۹۷ برنامه‌های پیشنهادی در سال جاری را ارائه داد.

 

 

پایان پیام/م