۲ هزار ماسک به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت تولید و توزیع می شود

۲ هزار ماسک به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت تولید و توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام آهنگری گفت: ۲ هزار ماسک، روزانه جهت مقابله با ویروس کرونا به همت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت و همکاری بسیج طلاب کلاردشت، بسیج بانوان و امام جمعه، تولید و به صورت بسته بندی شده بین شهرهای مختلف مازندران، توزیع می شود.

حجت الاسلام «امیرحسین آهنگری»، امروز (25 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: روزانه، دو هزار ماسک جهت مقابله با ویروس کرونا به همت کانون عاشقان ولایت، بسیج طلاب کلاردشت، بسیج بانوان و امام جمعه تولید و به صورت بسته بندی شده بین شهرهای مختلف مازندران، توزیع می شود که درگذشته تولید شش هزار عدد را انجام می دادند.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت افزود: تهیه و توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان کلاردشت، پخت نان در مسجد به همت بانوان کانون و گروه جهادی عمارهای ولایت و توزیع بین نیازمندان، ضدعفونی محلات و خیابان های کلاردشت هر شب، ضدعفونی اتومبیل ها، کمک به تهیه مواد ضدعفونی کننده با تبلیغات اسلامی کلاردشت، شرکت اعضای کانون در ایست بازرسی اتومبیل ها جهت نظارت در ورود به کلاردشت از فعالیت های دیگر این کانون جهت مقابله با ویروس کرونا به شمار می آیند.  

 

مسئول بسیج طلاب کلاردشت اظهار کرد: یک باب مغازه جهت فروش محصولات فرهنگی از سوی کانون در مصلی نمازجمعه کلاردشت از یکسال گذشته، افتتاح شده که اقشار مختلف مردم از آن، استقابل خوبی کرده اند.

 

حجت الاسلام آهنگری بیان کرد: مهدقرآن «فاطمه معصومه» به همت کانون، مجوز فعالیت گرفته که در تابستان سال جاری، افتتاح خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: برای تابستان سال جاری، برنامه و کلاس های مختلف ورزشی، آموزش های متنوع رایانه ای، آموزش ساخت بازی در رایانه، قرآن، آشنایی با سیره شهدا، احکام، برنامه های فرهنگی، اردویی از سوی کانون در نظر گرفته شده که اگر کرونا تا آن زمان از بین نرود برخی از کلاس ها به صورت مجازی، برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام آهنگری گفت: این کانون در سال گذشته، برنامه های مختلفی در قسمت های فرهنگی، مجازی، محرومیت زدایی، ایجاد غرفه های مختلف و همچنین در مناسبت های ملی و مذهبی، انجام داد که جذب اقشار مختف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به سمت کانون از مهم ترین اهداف این فعالیت ها محسوب می شود.

 

وی از حجت الاسلام «سجاد امان»، رابط کانون و امام جماعت مسجد جامع کلاردشت در انجام فعالیت های مختلف نظیر آموزش های متنوع رایانه و آموزش ساخت بازی در رایانه جهت همکاری و همیاری بسیار، تشكر و قدرداني کرد.

پایان پیام/ 86