۳۱فروردین آخرین مهلت شرکت در مسابقه نقاشی «یاوران مسجدی»

۳۱فروردین آخرین مهلت شرکت در مسابقه نقاشی «یاوران مسجدی»

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام علیخانی از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی «یاوران مسجدی» با موضوع (مهدویت و نیمه شعبان) ویژه گروه سنی۷-۱۵سال خبر دادو گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان ۳۱فروردین ماه آثار خود را به آدرس@kanon_mazارسال نمایند.

حجت الاسلام«محمودعلیخانی» امروز(25فروردین) در گفتگو با خبرنگار شبستان به تعطیلی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران برای جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: فعالان مسجدی این استان در کنار سایر مردم و کادر درمانی برای مقابله با این ویروس منحوس به خط شدند.

 

 

مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد استان با رعایت نکات بهداشتی در بخش تولید و توزیع ماسک، گان بیمارستانی، محلول ضدعفونی کننده، گندزدایی اماکن پرتردد، مساجد، ادارات، نانوایی ها، بازار و تهیه بسته های بهداشتی، فرهنگی و معیشتی فعالیت دارند.

 

 

وی با اعلام اینکه با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مساجد برنامه های مناسبتی و تقویمی همانند ولادت ها و شهادت ائمه اطهار(ع) بصورت مجازی از سوی فعالان مسجدی برگزار می شود، یادآورشد: امسال جشن نیمه شعبان نیز به همت اعضای کانون های مساجد دیار علویان در فضای مجازی و بدون تجمع مردم برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام علیخانی در بخش دیگر سخنانش از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی «یاوران مسجدی» با موضوع (مهدویت و نیمه شعبان) ویژه گروه سنی7-15سال خبر دادو گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان 31فروردین ماه آثار خود را به آدرس@kanon_mazارسال نمایند.  

 

 

وی افزود: شرکت کنندگان عکــس از نقــاشی با موضوع﴿مهدویت و نیمه شعبان﴾ را با ذکر مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام کانون، نام مسجد، نام استان و شهرستان در پیام رسان تلگرام به شماره09114865260  ارسال کنند.

 

 

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه این مسابقه استانی در حمایت از پویش «به مدد الهی کرونا را شکست می‌دهیم» بصورت مجازی درحال برگزاری است، خاطرنشان شد: به قید قرعه صاحبان 5 اثر برتر جوایز نفیسی دریافت می کنند.

پایان پیام/ 286