ضدعفونی‌کردن محله شیخ هادی و حسن‌آباد توسط اعضای کانون «قبله»/ توزیع بسته‌های غذایی میان محرومان

ضدعفونی‌کردن محله شیخ هادی و حسن‌آباد توسط اعضای کانون «قبله»/ توزیع بسته‌های غذایی میان محرومان

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
کریما گفت: کانون فرهنگی هنری قبله که همیشه پای کار انقلاب و آماده خدمت به مردم است در ماجرای کرونا نیز ایستادگی خوبی از خود نشان داد و توانست شمار زیادی از نوجوانان و جوانان محلات حسن‌آباد و شیخ هادی را به میدان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد کریما» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد بدون تردید و به دور از هر گونه تعصب در مقابله با ویروس کرونا نمره قبولی گرفتند، اظهار کرد: می توان ادعا کرد پس از دوره دفاع مقدس هیچ حادثه یا بحرانی در کشور به اندازه کرونا کارکردهای مساجد و استعدادها و ظرفیت های عظیم و مغفول مانده اهالی این خانه های خدا را آشکار نکرده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قبله (واقع در تهران، میدان حسن آباد، محله شیخ هادی) افزود: کانون های فرهنگی هنری با سابقه ۲۷ ساله و شبکه ۲۴ هزاری در سراسر ایران به یکی از مراکز مهم برای بسیج عمومی مردم و جمع آوری کمک های مردنی برای عبور از مشکلات و وقایع تلخ تبدیل شده اند.

 

وی اضافه کرد:‌ کانون فرهنگی هنری قبله که همیشه پای کار انقلاب و آماده خدمت به مردم است در ماجرای کرونا نیز ایستادگی خوبی از خود نشان داد و توانست شمار زیادی از نوجوانان و جوانان محلات حسن آباد و شیخ هادی را به میدان آورد.

 

کریما با اشاره به اقدام مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در زمینه تولید و توزیع مقادیر بسیار زیادی لوازم و تحهیزات بهداشتی برای دفاع از جان مردم، گفت: کانون فرهنگی هنری قبله نیز علاوه بر این کار مهم در زمینه سمپاشی تمام اماکن و معابر محله شیخ هادی و بخشی از کوچه های منطقه حسن آباد نیز دخیل بود.

 

وی خاطرنشان گرد: کانون فرهنگی هنری قبله در کار بسته بندی و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی میان شماری از خانواده های محروم شهر تهران نیز همکاری داشت کاری که هم در ایام پایانی سال ۱۳۹۸ و هم در ایام ولادت امام زمان (عج) انجام شد.

 

 

 

 
 

پایان پیام/ 397