اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» در فضای مجازی

اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» در فضای مجازی

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
مزارعی با اشاره به اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» در فضای مجازی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون در فضای مجازی دنبال می شود.

«عبدالحسین مزارعی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات و آشنایی با مبانی، معارف دینی و مذهبی به خصوص در این دوران به شدت در راستای تربیت نوجوانان و جوانان موثر و ضروری است و جای خالی آن احساس می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ابا صالح المهدی (عج)» مسجد «شهید علوی» روستای «خوشاب» شهرستان فراشبند خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست و هدف اصلی برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» با همکاری حوزه های «شهید مدنی» نوجین، «علی ابن ابیطالب (ع)» آویز و بسیج خواهران فراشبند با جوائز ارزنده نقدی به 10 نفر برگزیده برگزار می شود.

 

مزارعی تاکید کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه های کانون در فضای مجازی دنبال می شود و شرکت در این مسابقه فرصتی استثنایی جهت رفع یکنواختی و بی حوصلگی ایام قرنطینه است که می توان مقایسه ای برای قبل و بعد از خواندن این کتاب انجام داد.

 

وی با اشاره به شیوه شرکت در این مسابقه، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه و تهیه فایل کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به کانال @ketaboustan در پیام رسان های ایتا و تلگرام و گروه https://chat.whatsapp.com/IOWjAeRppgy4O3Um4hXBCW مراجعه کنند و یا به شماره مجازی 09178989122 پیام ارسال کنند.

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/ 130