تاریخ انتشار: 1397/1/10 11:15

راهنمای ارسال درخواست پشتیبانی در سامانه


برای دریافت راهنمایی بیشتر در سامانه و ارسال درخواست های پشتیبانی می توانید از سامانه درخواست ها (پاسخگویی) سامانه استفاده نمایید. جهت آشنایی با نحوه استفاده از آن ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

راهنمای ارسال درخواست پشتیبانی در سامانه

برای استفاده از سامانه پشتیبانی شما می توانید پس از ورود به سامانه همانند آنچه در تصویر می بینید از طریق منو درخواست ها نسبت به ارسال و پیگری درخواست خود اقدام نمایید.

 درخواست ها .jpg

 درخواست ها .png

ارسال درخواست پشتیبانی

جهت ارسال درخواست پشتیبانی از طریق منو درخواست ها بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک نمایید. پس از آن فرمی همانند آنچه در تصویر می بینید مشاهده خواهید کرد.

 

 ارسال درخواست.png

 

ابتدا موضوع درخواست  خود را و پس از آن گزینه های اولویت و اهمیت در خواست(الزامی)، دپارتمان مرتبط با درخواست خود(الزامی)، کد شناسایی کانون (اختیاری)، استان و شهرستان (الزامی)، متن درخواست خود را به صورت کامل و دقیق وارد نمایید.

همچنین شما می توانید برای هر تیکت فایل های ضمیمه تا حداکثر حجم 2 مگابایت ارسال نمایید.

پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ایجاد تیکت کلیک نمایید و کد پیگیری درخواست خود را دریافت نمایید.

پیگیری درخواست پشتیبانی

برای پیگیری درخواست خود شما می توانید از منو درخواست ها گزینه درخواست های من را کلیک نمایید.

 درخواست ها.png

در این بخش شما با مشاهده آخرین وضعیت درخواست خود می توانید پاسخ درخواست خود را مشاهده و نسبت به ارسال درخواست مجدد در قالب درخواست قبلی اقدام کنید. برای ارسال پاسخ مجدد و مشاهده پاسخ های پشتیبانی می توانید بر روی آیکون چشم که در تصویر بالا در کادر قرمز رنگ نشان داده شده است، کلیک نمایید و درخواست خود را پیگیری نمایید.