masajed

کانون آیت الله حائری میبدی

مسجد حمزه علي فيروز آباد

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 19866 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 1074 نفر


تقدیر از برگزیدگان برادران قرانی کانون+

به گزارش خبرگزاری کانون آیت الله حایری، به منظور تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرانی در ضمن نمازجمعه ی شهرستان ، توسط امام جمعه ی موقت از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

برگزاری جشن روز دختر

به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم جشنی برای برگذاشت روز دختر در کانون برگزار شد و طی آن ،به دختران عضو کانون هدایایی اهدا شد.

جشن میلاد کریم اهل بیت آقا امام حسن

به مناسبت نیمه ی ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی، جمعی از اعضای خردسال کانون باحضور در یکی از امامزاده های شهرستان، این روز با برکت را جشن گرفتند.

اجرای جذاب گروه تواشیح نسیم وحی خواهران

گروه تواشیح نسیم وحی خواهران که با حضور تعدادی از اعضای کانون تشکیل گردیده است با حضور در مراسم جشن نیمه ی شعبان در چند مسجد شهرستان به اجرای برنامه پرداختند و تحسین مخاطبان را به دنبال داشتند.

توانمندی ها و تجربه های کانون

برای مشاهده همه توانمدی ها، کلیک کنید

کلاس‌های آموزشی کانون آیت الله حائری میبدی

برای مشاهده همه کلاس ها، کلیک کنید

تماس با کانون تماس با کانون

درباره کانون:

کانون فرهنگی هنری آیت الله حائری شهرستان میبد از سال 1388 فعالیت خود را درحوزه ی آموزشی،فرهنگی هنری شروع نمود.این کانون سالیانه آموزش 3000 نفر را در رشته های مختلف قرآنی تحت پوشش قرار می دهد.از مهمترین دستاوردهای کانون تربیت200 نفر حافظ کل، 1000 نفر حافظ در مقاطع مختلف وتاسیس پیش دبستانی و دبستان قرآنی می باشد.این کانون در رویداد فهما سال 1398و1400 رتبه یک کشوری و1399 رتبه شایسته تقدیر ویژه در زمینه فعالیت های تخصصی قرآن کریم را کسب نمود.

  • کد شناسایی: 2188017201
  • استان: يزد
  • شهرستان: ميبد
  • شهر/دهستان: ميبد