masajed

کانون صفا

مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع)


امتياز فهما (1401) : 15009 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 15865

دنبال کننده: 30 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 74 نفر

برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی پاییزه در کانون صفا شهرستان اهواز

برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی پاییزه در کانون صفا شهرستان اهواز

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰
مدير کانون فرهنگي هنري صفا شهرستان اهواز خبر داد:
برگزاري برنامه هاي تفريحي و ورزشي ويژه کودکان و نوجوانان در دوره پاييزه مسجد حضرت اباالفضل العباس عليه السلام کوي بهارستان شهرستان اهواز.
به گزارش حجت الاسلام و المسلمين فاضل راشدي، مدير کانون فرهنگي هنري صفا، کانون هاي فرهنگي در کنار مهارت افزايي و تعالي روحيه کودکان و نوجوانان مي توانند سهم بسزايي در نشاط، سلامت و ورزش در جامعه داشته باشند.
همان طور که مقام معظم رهبري اينگونه به آن اشاره مي کنند: راجع به موضوع تفريحات، چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که موضوعي بسيار مهم و اساسي است. اگر چه در جامعه، خيليها هستند که ممکن است آن را جدي نگيرند و فکر کنند که يک زندگي جامد و خشک و بي‌انعطاف و بي‌لبخند، مي‌تواند زندگي موفقي باشد. اما چنين نيست. اگر در زندگي تفريح سالم نباشد؛ اگر آن لبخند طبيعي که ناشي از نشاط است بر لب انسان ننشيند، زندگي برخود انسان و بر معاشران او، جهنم خواهد شد. ماديات، مقدمه‌ي زندگي خوبند؛ و تفريح، عنصر اساسي زندگي خوب است.
فرض کنيم کسي در آمدهاي مالي بسيار کلاني داشته باشد، اما در زندگي دل خوشي نداشته باشد. اين، زندگي نيست که دارد! تفريح، از باب تفعيل است؛ يعني فرح آوردن؛ يعني ايجاد فرح. اگر فرح و شادماني در انساني نباشد، ولو خيلي هم در آمد داشته باشد؛ مقام بسيار عالي داشته باشد يا نفوذ اجتماعي داشته باشد، اين اصلاً براي او زندگي نيست و حتي نمي‌شود با او زندگي کرد.
بيانات در ديدار گروه «ورزش و سرگرمي» ۱۳۷۱/۱۰/۰۱
به گفته ي مدير کانون فرهنگي هنري صفا، سالهاست که طرح اوقات فراغت به صورت مستمر در مسجد و کانون فرهنگي برگزار مي شود و در امسال نيز با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توانستيم برنامه هاي متنوع تفريحي را براي کودکان و نوجوانان منطقه بهارستان شهرستان اهواز برگزار نماييم.