masajed

کانون منتظران

مسجد وليعصر (عج)


امتياز فهما (1401) : 1722 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 3290

دنبال کننده: 7 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 481 نفر

تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت عضو کانون «منتظران موعود» در راستای طرح «سه شنبه های تکریم»

تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت عضو کانون «منتظران موعود» در راستای طرح «سه شنبه های تکریم»

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹
در راستاي «سه شنبه هاي تکريم» و همزمان با ايام ميلاد با سعادت حضرت زينب کبري (س) و به منظور پاسداشت روز پرستار و مدافعان سلامت، از پرستاران عضو کانون «منتظران موعود» با اهداي شاخه گل و هديه تجليل و قدرداني به عمل آمد.
ضمن تبريک فرارسيدن ايام ولادت با سعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستارخدمت اعضا محترم کانون منتظران موعود ، نامگذاري روز پرستار، فرصت مناسبي براي قدرداني و ارج نهادن به مقام والاي پرستاران و زحمات شبانه روزي کادر درمان در شرايط حساس کنوني جامعه است که براي کسب رضاي خدا ايثار و جانفشاني مي کنند.
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران موعود» سردشت زيدون با اشاره به اينکه پرستاران با الگو گرفتن از اسوه عشق و ايثار، حضرت زينب (س) در سال‌هاي دوران دفاع مقدس، تابلويي بي نظير از ايثار و فداکاري به تصوير کشيدند، افزود: حضرت زينب (س) در حقيقت نماد و مظهر يک پرستار واقعي در طول زندگي و مبارزات خود با دشمنان اهل بيت (ع) بودند.
وي با اشاره به اينکه پرستاران با تأسي از سيره حضرت زينب کبري (س) با زحمات بي‌نظيرشان روح همدلي و کمک به ديگران را در جامعه زنده مي‎کنند، خاطرنشان کرد: در اين شرايط شيوع ويروس منحوس کرونا پرستاران با تلاش هاي بي وقفه خود در حقيقت خاطرات دفاع مقدس و پرستاران آن زمان را زنده کرده و ثابت کردند که هميشه براي امنيت و سلامت جامعه پشتيبان ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.
شکوهي خوباني ضمن قدرداني از تلاش ايثارگرانه پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ويروس کرونا، اظهار کرد: بطور يقين مردم ونسل آينده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند باليد و قدردان زحمات مدافعان سلامت خواهند بود.
اين فعال فرهنگي گفت: در راستاي «سه شنبه هاي تکريم» و طرح ملي «ايران قوي» و همزمان با ايام ميلاد با سعادت حضرت زينب کبري (س) و به منظور پاسداشت روز پرستار و مدافعان سلامت، از پرستاران عضو کانون «منتظران موعود » با اهداي شاخه گل و هديه تجليل و قدرداني به عمل آمد.