masajed

کانون منتظران

مسجد وليعصر (عج)


امتياز فهما (1401) : 1722 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 3290

دنبال کننده: 7 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 481 نفر

اهدا لباس زمستانه در شب یلدای به نیازمندان

اهدا لباس زمستانه در شب یلدای به نیازمندان

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹
هم زمان با شب يلدا بچه مسجدي هاي کانون منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصر سردشت زيدون با کمک مومنانه، تعدادي لباس در قالب طرح يلداي مهرباني به نيازمندان اهدا کردند.

هزينه هر بسته اهدايي معادل 100هزارتومان - تعداد بسته هاي اهدايي 20

هادي شکوهي خوباني با بيان اين مطلب که فعاليت هاي اجتماعي کانون منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصر ذيل رواق همدلي اجرا مي شوند، گفت: هم زمان با شب يلدا بچه مسجدي هاي کانون با کمک مومنانه، تعدادي لباس و کلاه و شال در قالب طرح يلداي مهرباني به نيازمندان اهدا کردند.
مدير کانون فرهنگي هنري منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصر بيان کرد: لباس هاي اهدايي شامل پيراهن، شلوار وکلاه و شال گردن براي گروه سني کودک و نوجوان بود که با هدف نشاندن لبخند بر لبان نيازمندان در بين آنها توزيع شد.

وي به ساير فعاليت هاي کانون منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصرکه در راستاي طرح ملي ايران قوي در حال اجرا هستند، اشاره کرد و افزود: اجراي طرح شنبه هاي کتاب از اولويت برنامه هاي فرهنگي کانون است که به منظور ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني اجرا مي شود.

هادي شکوهي خوباني ابراز کرد: بر همين اساس شنبه هر هفته پس از اقامه نماز جماعت يک کتاب مفيد و خوب توسط امام جماعت مسجد معرفي مي شود تا از اين طريق نمازگزاران نسبت به کتاب و کتابخواني ترغيب شده و اين کالاي با ارزش در سبد خانوارها قرار گيرد
حتي در زمينه معرفي کتاب به صورت مجازي از تيزر هاي مختلف توليدي کانون منتظران موعود استفاده مي شود..

مدير کانون فرهنگي هنري منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصر اظهار کرد: طرح سه شنبه هاي تکريم يکي ديگر از برنامه هاي کانون است که ذيل رواق همدلي مي شود و در همين راستا تاکنون از فعالان قرآني و پرستاران و نمازگزاران و خانواده شهدا در اين طرح تجليل شده است.

وي عنوان کرد: علاوه بر اين نيز طرح تلاوت نور ذيل رواق نور در حال اجرا است و به همين منظور يک صفحه از قرآن کريم توسط امام جماعت مسجد تلاوت مي شود.

شکوهي خوباني در خاتمه يادآور شد: يکي از برنامه هاي سلامت محور کانون منتظران موعود مسجد حضرت ولي عصر که درقالب طرح راهکار ۲ اجرا مي شود، دوخت ماسک توسط خواهران و توزيع در بين اهالي محله و نمازگزاران مسجد است و به همين منظور از ابتداي سال جاري تاکنون قريب پنصد ماسک توزيع شده است.