masajed

کانون امام حسین(ع)

مسجد حمزه سيدالشهدا(ع)


امتياز فهما (1401) : 48945 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 18660

دنبال کننده: 239 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 406 نفر

اجرای برنامه های هفته کتاب

اجرای برنامه های هفته کتاب

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲
از اجراي پويش کتابخواني تا اجراي سرود در هفته کتاب و کتابخواني در کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع)
مديرکانون فرهنگي هنري امام حسين (ع)با اشاره به برنامه هاي هفته کتاب گفت: از پويش کتابخواني تا اجراي سرود در هفته کتاب و کتابخواني از جمله برنامه هاي ما در اين هفته است.
جلال چعبي با اشاره به برگزاري برنامه هاي فرهنگي در هفته کتاب گفت: همزمان با اين هفته برنامه هاي ترويجي و تبليغي در زمينه کتاب و کتابخواني در کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شهرستان شادگان روستاي خوينس برگزار مي شود.

وي افزود: برنامه هاي کتاب و کتابخواني در طول سال توسط کانون اجرا مي شود اما در اين هفته به صورت ويژه برنامه ها پيگيري مي شود و جوانان و نوجوانان برنامه هاي مختلفي را با محوريت مساجد انجام مي دهند.

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) بيان کرد: شنبه هاي با کتاب از جمله برنامه هاي ما است که در روزهاي شنبه و در بين نماز در مسجد اجرا مي شود و هر کدام از نوجوانان به مدت دو دقيقه يک کتاب را براي مردم معرفي مي کنند و با حضور امام جماعت اين برنامه ها اجرايي مي شود.

چعبي گفت: همزمان با اين هفته اجراي سرود ويژه کتاب و کتابخواني در مسجد، تجليل از نويسندگان کانوني، رونمايي ازکتاب.بازديد از کتابخانه کانون نيز با حضور در کانون ها صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: اهداي کتاب به 30نفر برتر و فعال در حوزه کتاب و کتابخواني

وي گفت: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و سعي داريم با برنامه هاي تبليغي و ترويجي در زمينه کتاب و کتابخواني بتوانيم اين اهداف را دنبال کنيم.