masajed

کانون منتظران ظهور

مسجد الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 59202 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19620

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 736 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 742 نفر

اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب» مساجد در کانون «منتظران ظهور» کازرون

اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب» مساجد در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱
شفيعي از اجراي طرح ملي «شنبه هاي کتاب» مساجد در طرح اوقات فراغت تابستان توسط کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون، «محمدجعفر شفيعي» مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون ضمن عرض تسليت سالگرد فاجعه 7 تير، شهادت دکتر بهشتي و 72 تن از يارانش اظهار داشت: دين اسلام به عنوان آخرين و کامل‌ترين دين، بيش از هر مکتب و مسلکي به مقوله علم و علم آموزي اهميت داده است و در بيانات اهل بيت عليهم السلام براي نويسندگي و کتابت کتاب، ثمرات و فوايد زيادي بيان شده است.
وي يکي از بهترين راه‌هاي علم آموزي را، مقوله کتاب و کتابخواني دانست و افزود: با بررسي اجمالي روايات اسلامي، مشاهده مي‌شود که اهل بيت (ع) با بيانات زيباي خود اهميت کتاب و کتابخواني را منعکس کرده اند.
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون با بيان اينکه اين طرح با هدف ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني اجرا مي‌شود، خاطر نشان کرد: رونق‌بخشي به کتابخانه‌هاي مساجد، آشنايي با کتاب‌هاي مفيد، افزايش سرانه مطالعه و ترويج نهضت مطالعه مفيد از ديگر اهداف طرح ملي شنبه‌هاي کتاب است.
شفيعي با اشاره به اينکه در راستاي طرح ملي «شنبه هاي کتاب» مساجد کتاب «زندگي سيد محمد بهشتي» نوشته«افسانه وفا» انتشارات روايت فتح براي علاقه مندان معرفي شد، تصريح کرد: «زندگي سيدمحمد حسيني بهشتي» عنوان کتابي است که به زندگي اين شهيد مي‌پردازد. اثري از سرکار خانم «افسانه وفا» که به خوبي توانسته نگاتيوهاي اين زندگي پر از حرکت و تعقل و جهاد را مونتاژ کند. او داستان را از «ميرمحمدصادق»، يعني پدربزرگ مادري شهيد بهشتي آغاز نموده و از شخصيت او و جايگاه علمي‌اش به گونه‌اي سخن گفته تا ما زمينه‌هاي شخصيتي و تربيتي چنين فردي را به راحتي ناديده نگيريم.
وي با بيان اينکه اين طرح شنبه‌هاي هر هفته اجرا مي‌شود، اذعان کرد: روزهاي شنبه بين دو نماز يا پايان نماز، فرد منتخب توسط کارگروه محتوايي، به ارائه گزيده‌اي از کتاب به نمازگزاران مي‌پردازد.