masajed

کانون ولایت

مسجد الرسول (ص)


امتياز فهما (1401) : 4459 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 6800

دنبال کننده: 47 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 194 نفر

مسابقات قرآنی مدها متان

مسابقات قرآنی مدها متان

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰
مدير کانون فرهنگي هنري ولايت مسجدالرسول جيرفت افزود: با توجه به ظرفيت هاي موجود در اين کانون تصميم داريم از فرصت باقي مانده براي برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدها متان استفاده کنيم.


وي بيان کرد: اين دوره از مسابقات قرآني مدها متان ويژه اعضاي کانون ولايت و همچنين فعالان قرآني شهرستان جيرفت است که در محل مسجدالرسول برگزار مي شود.


عبدي نسب ابراز کرد: بر همين اساس فراخوان دعوت از فعالان قرآني مساجد شهرستان اعلام شده تا در صورت تمايل با مراجعه به کانون ولايت در اين مسابقات ثبت نام و شرکت اقدام کنند.


مدير کانون فرهنگي هنري ولايت مسجدالرسول جيرفت ادامه داد: به منظور ثبت نام فعالان قرآني از ظرفيت ايمان عباس زاده مربي گروه سرود شهيد پايدار استفاده شده است و علاوه بر اين نيز قرار است در برگزاري اين مسابقات با کانون همکاري کند.


وي اظهار کرد: مسابقات قرآني مدها متان به صورت حضوري ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه برگزار مي‌شوند و تاکنون فعالان قرآني و نوجوانان گروه سرود شهيد پايدار کانون ولايت در اين مسابقات ثبت نام کرده اند.


عبدي نسب اضافه کرد: اين مسابقات در رشته هاي مکبري، اذان، قرائت تقليدي ترتيل و تحقيق و صحت قرائت نماز برگزار شده و فيلم هاي ضبط شده آن به منظور رقابت در بخش استاني در سامانه بچه هاي مسجد بارگزاري مي شوند