masajed

کانون مصباح

مسجد سيدالشهداء(ع)


امتياز فهما (1401) : 4259 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 5051

رتبه سال (1398) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 10 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 167 نفر

راه اندازی پیک دوچرخه ای کتاب در کانون فرهنگی هنری مصباح

راه اندازی پیک دوچرخه ای کتاب در کانون فرهنگی هنری مصباح

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸
اسماعيل نيک نفس مدير مسئول کانون فرهنگي هنري مصباح از آغاز طرح پيک دوچرخ اي کتاب در کانون فرهنگي هنري مصباح خبرداد.
نيک نفس با بيان اينکه به دليل استقبال نشدن از کتابخانه مخزن دار کانون با کمک اعضاي کانون به اين ايده رسيديم که ما شرايطي را محيا کنيم که کتابها بدست خانواده هها برسد. به همين منظور با توجه به دوچرخه اي که اعضا داشتند اين طرح را عملياتي کرديم.
مدير کانون فرهنگي هنري مصباح علي آباد عمران، افزود: ابتدا اين طرح در محله هاي نزديک کانون فرهنگي هنري مصباح با يک نفر دوچرخه سوار عضو کتاب خانه اين کانون فرهنگي هنري اجرا شد.

وي، با بيان اين مطلب که کليه کتاب ها توزيع شد، اظهار داشت: استقبال خانواده ها از اين طرح خيلي خوب و غير قابل پيش بيني بود، آنها درخواست کتاب هايي در حوزه دين و مذهب، رُمان، آشپزي و کمک درسي داشتند.

نيک نفس، اضافه کرد: با توجه به استقبال خيلي خوب خانواده ها، به دنبال افزايش تعداد دوچرخه ها به ۳ دوچرخه هستيم تا بتوانيم درخواست هاي متقاضيان بيشتري را پاسخ گو باشيم.

وي، عنوان داشت: متاسفانه از آنجايي که کتاب هاي موجود در کتاب خانه کانون فرهنگي هنري مصباح به روز نبوده و در زمينه آشپزي و رُمان تقريبا کتاب نداريم بنابراين براي پاسخ به درخواست برخي از متقاضيان با مشکل مواجه هستيم.

نيک نفس، در پايان ضمن درخواست از مسئولين، خيرين و مردم فرهنگ دوست، عنوان داشت: خواهشمنديم در راستاي اجرايي شدن اين طرح، ما را در تهيه و خريد کتاب هاي مورد نياز حمايت مالي کرده و يا کتاب هاي نو و يا دست دوم قابل استفاده خود را به اين کتاب خانه اهدا کنيد.