masajed

کانون شهید باكری

مسجد صاحب الزمان(عج)


امتياز فهما (1401) : 1559 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 6275

دنبال کننده: 2 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 165 نفر

برگزاری مراسم

برگزاری مراسم

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰
جت الاسلام «جمشيد خاوري» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت هاي ملي و مذهبي را يکي از برنامه هاي کانون شهيد باکري برشمرد و گفت: هم زمان با ميلاد با سعادت امام حسن عسکري (ع) با همکاري بچه مسجدي هاي گروه جهادي کانون شهيد باکري در ۲ نقطه از رودبار جنوب جشن برپا شد.


مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب افزود: اين جشن ها با رعايت نکات بهداشتي برگزار شده و مولودي خواني و سخنراني از برنامه هاي اجرا شده در اين جشن ها بود.


وي ابراز کرد: علاوه بر اين نيز با هماهنگي هاي انجام شده در ۱۰ نقطه از جنوب کرمان ايستگاه صلواتي برپا شده و در اين ايستگاه ها نيز دمنوش همراه با کيک توزيع شد.


حجت الاسلام خاوري طرح کمک مومنانه را يکي ديگر از برنامه هاي اجرا شده در سالروز ولادت امام حسن عسکري (ع)، خواند و اظهار کرد: قريب ۱۰۰ کيسه آرد در بين خانوارهاي نيازمند رودبار جنوب و زهکلوت توزيع شد.


مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب ادامه داد: اين طرح با تاسي از سيره اهل بيت (ع) در کمک به فقرا انجام شد تا در اين روز فرخنده شادي مهمان دل هاي آنها شود.


وي در خاتمه آذين بندي مسجد و انتشار کليپ و عکس نوشت با محتواي ولادت امام حسن عسکري (ع) در فضاي مجازي را از ساير برنامه هاي انجام شده، برشمرد.