masajed

کانون شهید باكری

مسجد صاحب الزمان(عج)


امتياز فهما (1401) : 1559 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 6275

دنبال کننده: 2 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 165 نفر

کتاب سه دقیقه در قیاما

کتاب سه دقیقه در قیاما

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰
حجت الاسلام «جمشيد خاوري» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخواني، در نظر داريم مسابقه کتابخواني ويژه اعضاي کانون شهيد باکري را برگزار کنيم.


مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب افزود: در همين راستا کتاب سه دقيقه در قيامت در اختيار بچه هاي مسجدي عضو کانون قرار داده مي شود تا پس از مطالعه بتوانند به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.


وي بيان کرد: سوالات مسابقه چهار گزينه اي و تشريحي است و در گروه مجازي کانون به اشتراک گذاشته مي شود و اعضاي کانون تا پايان هفته کتاب و کتابخواني فرصت پاسخ گويي به سوالات را دارند.


حجت الاسلام خاوري ابراز کرد: پس از بررسي پاسخ ها به ۳ نفر از کساني که به سوالات پاسخ صحيح داده اند، جوايزي اهدا مي شود.


مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب تاکيد کرد: هدف از اجراي اين مسابقه، تشويق و ترغيب اعضاي کانون به کتاب و کتابخواني است.


وي اظهار کرد: همچنين در اين هفته طرح شنبه هاي کتاب نيز به صورت حضوري و مجازي برگزار مي شود و از آنجايي که هم زمان با ميلاد امام حسن عسکري (ع) است بنابراين در اجراي اين طرح، کتابي از زندگاني آن امام همام معرفي مي شود.


حجت الاسلام خاوري اضافه کرد: يکي ديگر از برنامه هاي بزرگداشت هفته کتاب، اجراي طرح ميز کتاب است که به همين منظور تعدادي از کتاب هاي مفيد و ارزشمند در حاشيه برپايي نماز جمعه در معرض ديد عموم قرار داده مي شود تا از اين طريق ضمن آشنايي آنها با اين کتاب ها، نسبت به کتاب و کتابخواني نيز ترغيب شوند.



مدير کانون فرهنگي هنري فاطمه ها در خاتمه عنوان کرد: اميدواريم با اجراي اين طرح و برنامه ها گامي هر چند کوچک در اعتلاي فرهنگ کتاب و کتابخواني که مورد توجه مقام مع