masajed

کانون جواد آل محمد(ع)

مسجد امام جواد(ع)


امتياز فهما (1401) : 1301 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 7425

دنبال کننده: 18 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 39 نفر

اجرای طرح نذر نان در آزادشهر/ توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین افراد بی خانمان

اجرای طرح نذر نان در آزادشهر/ توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین افراد بی خانمان

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مدير کانون فرهنگي و هنري جواد آل محمد(صلي الله عليه و آله وسلم) آزادشهر در اين باره گفت: با توجه به تأکيد رهبر معظم انقلاب مبني بر اجراي رزمايش کمک مؤمنانه طرح نذر نان در آزادشهر اجرا مي شود.
«محمدجواد سديدي» ادامه داد: به منظور اجراي اين طرح نيازمندان محل شناسايي شدند و طبق هماهنگي صورت گرفته با نانوايان، خيرين هزينه نان مصرفي خانواده هاي محروم در يک ماه را مي پردازند و اين طرح در ابتداي ماه قمري اجرايي مي شود.



وي از اجراي طرح توزيع غذاي گرم بين افراد محروم و بي خانمان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون پخت غذاي گرم در سه مرحله انجام شده و در مراحل بعدي نيز اجرا مي شود.



مدير کانون فرهنگي و هنري جواد آل محمد(صلي الله عليه و آله وسلم) آزادشهر تصريح کرد: ظرفيت توليد غذا در مسجد ما بالا است اما ما به تعداد آمار افراد بي خانمان غذا طبخ و توزيع مي کنيم، تاکنون حدود 200 پرس غذاي گرم توزيع شده است و پيش بيني مي شود به يک هزار پرس برسد.



سديدي ضدعفوني محلات و معابر عمومي را از ديگر اقدامات براي پيشگيري از کرونا برشمرد و يادآور شد: کانون فرهنگي هنري جواد آل محمد(صلي الله عليه و آله وسلم) با توزيع بسته هاي غذايي بين نيازمندان براي اجراي رزمايش کمک مؤمنانه و لبيک به فرمان رهبر معظم انقلاب گام مي بردارد.



با شيوع کرونا کانون هاي فرهنگي و هنري روستاها و فعالان مسجد نيز در جنگ با اين ويروس منحوس بيکار ننشستند و در حد توان خود به مقابله با کرونا رفتند.