masajed

کانون شهدای روستای تكه

مسجد امام حسين (ع)


امتياز فهما (1401) : 7919 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 11972

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير

دنبال کننده: 73 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 110 نفر

۳هزار قرص نان رایگان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای تکه نهاوند توزیع شد

۳هزار قرص نان رایگان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای تکه نهاوند توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲
۳هزار قرص نان رايگان به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در روستاي تکه نهاوند توزيع شد
به مناسبت سالروز آزادسازي فتح خرمشهر توسط خانواده شهيد رسانه الله مراد نادري و با همکاري کانون فرهنگي و هنري شهداي روستاي تکه و بسيج رسانه پايگاه بسيج برادران و خواهران روستاي تکه از توابع بخش مرکزي شهرستان نهاوند ۳ هزار قرص نان پخت و بين مردم توزيع شد.
علي سهرابي مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي روستاي تکه گفت: به مناسبت سالروز آزادسازي و فتح خرمشهر با همکاري خانواده شهيد نادري يکي از شهداي رسانه نهاوند و کانون فرهنگي و هنري شهداي روستاي تکه و بسيج رسانه و پايگاه بسيج خواهران و برادران روستاي تکه شهرستان نهاوند از صبح امروز کار پخت نان رايگان و نذري را آغاز کرد و تا غروب ۳هزار قرص نان رايگان پخت خواهد کرد.
وي گفت: اين واحد نانوايي امروز را تا ساعت ۱۹ به صورت رايگان نان پخت خواهد کرد وبين اهالي روستا توزيع مي کند.
سهرابي افزود: شهيد نادري يکي از مدافعان فتح خرمشهر بود و شهداي رسانه استان و شهرستان نهاوند و از کارکنان صداوسيماي جمهوري اسلامي مي باشد که در ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه عملياتي قصر شيرين به شهادت رسيد.
مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي روستاي تکه بيان کرد: همچنين به مناسبت سالروز فتح خرمشهر رشته نذري توسط خانواده سردار شهيد حيدر سهرابي پخته شد و بين مردم روستاي تکه توزيع گرديد.
لازم به يادآوري است سال گذشته نيز اين واحد نانوايي با همکاري خيران به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني يک روز را نان صلواتي و رايگان پخت و بين مردم توزيع کرد