masajed

کانون حضرت قاسم (ع)

مسجد باب الحوائج


امتياز فهما (1401) : 63509 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 17498

دنبال کننده: 155 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 714 نفر

مدیر کانون حضرت قاسم ع از برگزاری کارگاه آموزشی مسابقه لیگ جت خبر داد

مدیر کانون حضرت قاسم ع از برگزاری کارگاه آموزشی مسابقه لیگ جت خبر داد

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۲
به گزارش واحد ارتباطات و رسانه کانون فرهنگي هنري حضرت قاسم ع کهنه از برگزاري دوره آموزشي ليگ جت با همکاري کانون فرهنگي هنري حضرت قاسم (ع) و مدرسه متوسطه اول شهيده زينب کمايي به صورت فشرده در روز پنجشنبه ۲ آذر ماه خبر داد.

مدير کانون تصريح کرد: اين طرح با رويکرد تبييني و با محوريت دانش آموز برگزار مي‌شود وبااستفاده از ظرفيت دانش آموزان و فضاي همسالان به تبيين و پاسخ به سوالات وشبهات دانش آموزان در مسائل سياسي و فرهنگي واجتماعي پرداخته مي‌شود.

محمدرضا کهنه گفت: رصد اخبار فضاي مجازي، تحليل اخبار در رسانه‌ها و پايش شبهات و پاسخ به آن وتوليد محتواهاي رسانه‌اي و کليپ‌هاي چند دقيقه‌اي از جمله فعاليت‌هاي دانش آموزان عضو ليگ جت است.

مدير کانون در بيان اهداف طرح تصريح کرد: دانش آموزان در اين طرح مي‌توانند شبهات مختلف را در يک فضاي صميمي از همسالان دريافت و با استفاده از مهارت انتقادي که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.

محمدرضا کهنه ضمن تقدير و تشکر از خانم حسن زاده مديريت آموزشگاه و خانم خادمي مربي گروه شهيد خادمي در طرح ليگ جت جهت هماهنگي و شرکت در اين کارگاه آموزشي و همچنين آرزوي موفقيت و سربلندي در مسابقات شهرستاني و استاني اين طرح براي اين گروه کردند.