masajed

کانون باقرالعلوم(ع)

مسجد صاحب الزمان (عج)


امتياز فهما (1401) : 7191 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 4275

دنبال کننده: 15 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 83 نفر

برگزاری محفل قرآنی به همت اعضای کانون

برگزاری محفل قرآنی به همت اعضای کانون

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
همزمان با شب بيست و پنجم از ماه مبارک رمضان محفل انس با قران با حضور فعالين قراني دهه هشتاد ي و نودي محله خلجان تبريز به ميزباني کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم (ع) مسجد صاحب الزمان(عج) اين محله و با حمايت ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزارشد
حجت الاسلام رحيمي امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) بااشاره به شان نزول قران در ماه مبارک رمضان اظهارداشت : برگزاري محافل و مجالس قراني ميتواند علاوه بر تعميق و گسترش هرچه بيشتر تعاليم تربيتي قراني باعث انس والفت هرچه بيشتر با اين کتاب آسماني بالاخص دربين جوانان و نوجوانان باشد .
علي قليزاده نماينده ستاد کانونها ي فرهنگي هنري مساجد استان نيز دراين مراسم مسجد و قران را بهترين و امن ترين پايگاه و جايگاه پاک و مطمئن براي مصون ماندن از انواع انحرافات فکري و فرهنگي توصيف کرده و آموزش هاي قراني و فرهنگي مساجد را بهترين زمينه براي تربيت، سعادت و موفقيتهاي جوانان و نوجوانان دانست.
وي با اشاره به نقش مهم مادران و خانواده ها در همراهي و تشويق کودکان و نوجوانان به حضور در مساجد و کلاسهاي قراني اظهارداشت : تاثير مثبت اين همراهي در تربيت موفق اين کودکان کاملا مشهود است .
وي در پايان از حضور وتلاش متوليان اين کانون فرهنگي و هنري ،امام جماعت ، هئيت امنا و خيرين مسجدي در راستاي رونق بخشي هرچه بيشتر به اقامه نماز و گسترش فعاليت ها ي قراني تقدير کرد .
محمد باصريان مدير مسئول کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم نيز طي سخناني با اشاره به رونق فعاليتهاي قراني اين کانون بالاخص در بخش خواهران نسبت به توسعه اين فعاليتها و جذب هر چه بيشتر نوجوانان و جوانان به مسجد به واسطه ايجاد جذابيت در کلاسهاي قراني تاکيد کرد .
اين محفل قراني با قرائت استاد ابولفضل وکيلي از قاريان ممتاز کشوري همراه بوده و در ادامه نوجوانان فعال قراني و دانش آموزان کلاسهاي قراني کانون به اجراي قرائت پرداخته و اجراي سرود نيز توسط گروه سرود خواهران مقطع ابتدايي عضو کانون انجام شد.
بنابراين گزارش در پايان اين مراسم از 10 نفر نوجوانان فعال قراني محله خلجان و اعضاي کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم(عج) تجليل شد .گفتني است برپايي سفره احسان افطاري علوي در دو بخش خواهران و برادران از ديگر برنامه ها ي جنبي اين محفل نوراني بود.