masajed

کانون نسیم رحمت

مسجد قاسميه


امتياز فهما (1401) : 559 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 950

دنبال کننده: 456 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 554 نفر

پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی

پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸
پيام رهبر انقلاب اسلامي در پي شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سليماني و همراهان او:
انتقام سخت در انتظار جنايتکاران حادثه ديشب خواهد بود


رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيام مهمي شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سليماني و همراهان ايشان بويژه مجاهد بزرگ ابومهدي المهندس را تبريک و تسليت گفتند و با تأکيد بر اينکه انتقام سختي در انتظار جنايتکاران حادثه ديشب خواهد بود، خاطرنشان کردند: خط جهاد و مقاومت با انگيزه مضاعف ادامه خواهد يافت،‌همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهيد سليماني هستند و ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

متن پيام حضرت آيت الله خامنه‌اي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت عزيز ايران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسماني شد. ديشب ارواح طيبه شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدانهاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم، و سالها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام سليماني عزيز را به اين مقام والا رسانيد و خون پاک او به دست شقي‌ترين آحاد بشر بر زمين ريخت. اين شهادت بزرگ را به پيشگاه حضرت بقيةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبريک و به ملت ايران تسليت عرض ميکنم. او نمونه‌ي برجسته‌اي از تربيت‌شدگان اسلام و مکتب امام خميني بود، او همه‌ي عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانيد. شهادت پاداش تلاش بي‌وقفه‌ي او در همه‌ي اين ساليان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ي الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ي ديشب آلودند. شهيد سليماني چهره‌ي بين‌المللي مقاومت است و همه‌ي دلبستگان مقاومت خونخواه اويند. همه‌ي دوستان -و نيز همه‌ي دشمنان- بدانند خط جهاد و مقاومت با انگيزه‌ي مضاعف ادامه خواهد يافت و پيروزي قطعي در انتظار مجاهدان اين راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزيز ما تلخ است ولي ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ايران ياد و نام شهيد عاليمقام سردار سپهبد قاسم سليماني و شهداي همراه او بويژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقاي ابومهدي المهندس را بزرگ خواهد داشت و اينجانب سه روز عزاي عمومي در کشور اعلام ميکنم و به همسر گرامي و فرزندان عزيز و ديگر بستگان ايشان تبريک و تسليت مي‌گويم.

سيّدعلي خامنه‌اي

۱۳ دي ماه ۱۳۹۸