masajed

کانون حضرت فاطمه الزهرا(س)

مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 3588 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 3240

دنبال کننده: 4 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 198 نفر

تداوم عملیات ضدعفونی شهرک ارم به همت اعضای کانون حضرت فاطمه الزهرا

تداوم عملیات ضدعفونی شهرک ارم به همت اعضای کانون حضرت فاطمه الزهرا

تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹
عمليات گندزدايي و ضد عفوني اماکن، معابر و مساجد منطقه ارم به همت جهادگران بسيجي و اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد فاطمه الزهرا(س) تبريز ادامه دارد.

«سيد احمد موسوي» در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تشريح فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري و مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم در مقابله با ويروس کرونا پرداخت.

مدير مسئول کانون فرهنگي و هنري فاطمه الزهرا (س) با تبريک فرا اعياد شعبانيه گفت: کانون هاي مساجد، سپاه و بسيج در تمام بحران ها هميشه و در همه حال کنار مردم بوده و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه، اين مدافعان جان برکف تلاش خود را براي از بين بردن بيماري کرونا به کار گرفته اند.

موسوي با تشکر از جهادگران سلامت و مدافعان حريم سلامت که در خط مقدم مقابله با اين بيماري شبانه روزي در تلاش هستند، افزود: گروه هاي جهادي مسجد، اعم از اعضاي بسيج، اعضاي کانون فرهنگي هنري و اعضاي هيئت امناي مسجد با کمک تجهيزات بسيج و با حضور به موقع در راستاي ضدعفوني و گندزدايي خيابان هاي اصلي و فرعي، مساجد، ماشين ها، درب منازل عمليات گند زدايي را انجام دادند.

وي ادامه داد: فعاليت هاي شبانه ضد عفوني و گند زدايي براي مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد و طي روزهاي آينده نيز از سوي جهادگران کانون انجام مي شود.