masajed

کانون حضرت فاطمه الزهرا(س)

مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 3588 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 3240

دنبال کننده: 4 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 198 نفر

سردار سلیمانی اقتدار اسلام را به دنیا نشان داد

سردار سلیمانی اقتدار اسلام را به دنیا نشان داد

تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام حسيني با اشاره به ابعاد شخصيتي فرمانده شهيد سپاه قدس گفت: سردار سليماني اقتدار اسلام را به رخ جهانيان کشيد.

حجت الاسلام حسيني، امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سليماني و جان باختگان سانحه هوايي که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم برگزارشد، با اشاره به رشادت ها و جانفشاني سردار سليماني اظهار داشت: ۲۲ بهمن و دوم اسفند، روز تجديد عهد با شهيدان والامقام انقلاب اسلامي است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي تبريز با تأکيد بر حضور حداکثري و پرشور مردم در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: دوم اسفند نيز صحنه حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي است و مردم بايد آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.

وي افزود: دوم اسفند روز عمل به وصيت بنيانگذار جمهوري اسلامي است که پيوسته بر شرکت در انتخابات سفارش مي‌کردند و آن را وظيفه شرعي آحاد ملت مي‌دانستند.

حجت الاسلام حسيني ادامه داد: در اين روز، مردم نشان مي‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامي همچنان مصمم، بانشاط و متحد هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامي تاکيد فرموده اند؛ انتخابات را با حضور حداکثري به صحنه ديگري از مقاومت و پايداري در برابر دشمنان کينه توز، تبديل مي کنند.

گفتني است، در اين مراسم که به همت کانون فرهنگي و هنري حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم برگزار شد، مداحان اهل بيت عصمت و طهارت در سوگ سردار شهيد حاج قاسم سليماني به عزاداري و مدّاحي پرداختند.