masajed

کانون معراج

مسجد جامع


امتياز فهما (1401) : 1602 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 2650

دنبال کننده: 186 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 195 نفر

نشست مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد جامع دیّر با مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی

نشست مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد جامع دیّر با مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري معراج مسجد جامع ديّر، مدير کانون فرهنگي هنري معراج مسجد جامع ديّر با مسئول دفتر نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ديدار نمود.
مهدي نادريان در اين ديدار گفت : کانونهاي فرهنگي هنري مساجد نقش واقعي فرهنگي و تبليغي مساجد شکل گرفت و اين کانون ها مراکزي هستند که در کنار مساجد با استفاده از نيروي متخصص و معتمد با انجام فعاليت هاي مختلف فرهنگي و هنري زمينه حضور موثر معنوي در جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم مي آورند.
وي با اشاره به مشکلات کانون فرهنگي هنري مسجد جامع ديّر در خصوص بودجه جهت برگزاري مراسمات و همايش هايي که برگزار مي شود افزود: با توجه به حجم برنامه هاي فرهنگي در کانون معراج يک منبع جهت تامين هزينه اين مراسمات تامين گردد که دغدغه اي بابت اجراي برنامه وجود نداشته باشد.
نادريان پور بيان داشت : ساختمان نيمه کاره کانون معراج با وجود پيگيري هايي که انجام شده هنوز به سرانجام نرسيده و بيش از 50 درصد کار آن مانده که انتظار مي رود نماينده مردم در مجلس عنايت لازم داشته و اين ساختمان به سرانجام برساند.
وي اظهار کرد: ساختمان کانون به مساحت 350 متر مربع در دو طبقه که طبقه اول آن شامل 2 واحد مستقل جهت استقرار کتابخانه کانون و واحد ديگري جهت استقرار روحاني براي مراسمات ماه رمضان و ماه محرم و صفر تدارک ديده شده است.