masajed

کانون معراج

مسجد جامع


امتياز فهما (1401) : 1602 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 2650

دنبال کننده: 186 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 195 نفر

مراسم تجلیل از حافظ کل قران کریم خیرالنسا درون

مراسم تجلیل از حافظ کل قران کریم خیرالنسا درون

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري معراج مسجد جامع ديّر، حجه الاسلام حسيني در اين محفل قرآني گفت: خواندن قرآن کريم و معاني آن و درک عظمت خداي متعال نکات زيبايي را براي انسان در پي خواهد داشت.

امام جمعه بندر ديّر افزود: خواندن قرآن و حفظ آن با معنا و مفهوم، باعث از بين رفتن بيماري و ظلمات دروني از انسان مي شود و در مرحله دوم باعث شکوفايي و جوانه زدن فضايل انساني مي گردد.

حجه الاسلام حسيني، يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران را رونق معنويت قرآن در دين اسلام و جامعه مسلمين دانست، ايشان از اجراي برنامه ها و مراسم در عرصه هاي قرآني در سطح شهرستان ابراز خرسندي نمود و گفت : ما امروزه حافظان برجسته اي در سطح استان داريم که در جامعه بين المللي درخشيدند.

وي در ادامه بيان نمود تاکنون زواياي کمي از قرآن مجيد شناخته شده و ما بايد تا آن جا که شايسته است به عظمت قرآن پي ببريم و لازمه شناخت حقيقي خداوند را در شناخت و درک کامل کلام خدا دانسته و آموزش و درک اين معجزه پيامبر اکرم (ص) را بيش از هر زماني به دليل وجود فتنه هاي کفار ضروري دانست.

در ادامه قاريان و حافظان به قرائت قران پرداختند و در آخر با اهدا لوح تقدير و هدايا از خيرالنسا درون حافظ کل قرآن کريم از کانون فرهنگي هنري معراج مسجد جامع ديّر تجليل شد.