masajed

کانون شهدای عربی

مسجد امام سجاد (ع)


امتياز فهما (1401) : 4382 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 6050

دنبال کننده: 317 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 531 نفر

اجرای طرح پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی در خورموج

اجرای طرح پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی در خورموج

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومي کانون شهداي شهداي عربي، حميد زارعي در ارتباط با اين طرح گفت: به مناسبت هفته پژوهش طرح پويش اهداي کتاب، اهداي دانايي با همکاري ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي، کتاب‌خانه‌هاي عمومي، جمعيت هلال احمر دشتي و پژوهش‌سراي استاد هاشمي‌زاده در شهرستان دشتي آغاز به کار کرد.
وي اظهار کرد: اين طرح با هدف گرامي‌داشت هفته پژوهش، ترويج فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني، گسترش فرهنگ تحقيق و پژوهش و ترويج فرهنگ اهداي کتاب به منظور استفاده ديگران از يار مهربان در شهرستان اجرا مي‌شود.
زارعي افزود: افراد مي‌توانند کتاب‌هاي خود را که کمتر استفاده مي‌کنند را به ايستگاه اين طرح در خيابان شهيد مطهري جنب قلعه محمدخان دشتي تحويل دهند تا بين کتاب‌خانه‌هاي عمومي مناطق کم‌توسعه و مدارس شهرستان توزيع شود.
وي با بيان اينکه در اختيار قرار دادن کتاب‌هاي خوانده‌شده افراد به ديگران مهم‌ترين هدف اين طرح است، عنوان کرد: تحقق اين مهم وظيفه‌اي عمومي است زيرا مي‌تواند علاوه بر اهداء دانايي به ديگران، فرد و يا خانواده‌اي را به اين مهم تشويق کرد.
زارعي بيان کرد: پويش اهداي کتاب در شهرستان به شکل‌هاي مختلف اجرا شده و تاثير فراواني در فرهنگ‌سازي کتاب‌خواني داشته است و اميدوارم ضمن استقبال خوب مردم، اين طرح به افزايش اين فرهنگ‌سازي بيافزايد.
وي ادامه داد: جامعه براي رشد، شکوفايي و کسب دانايي نيازمند توجه ويژه به کتاب است که اين مولفه در بين کودکان و نوجوانان بيشتر احساس مي‌شود و بايد زمينه کتاب‌خواني را ميان اين قشر مهيا کنيم.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دشتي خاطرنشان کرد: پويش اهداي کتاب، اهداي دانايي يکي از برنامه‌هاي هفته پژوهش شهرستان است که به مدت دو روز برنامه‌ريزي شده و پس از آن علاقه‌مندان و دوست‌داران به ترويج فرهنگ کتاب‌خواني مي‌توانند کتاب‌هاي خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره کتاب‌خانه‌هاي عمومي شهرستان تحويل دهند.