masajed

کانون نور

مسجد مسجد جامع سامان


امتياز فهما (1401) : 1602 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 5740

دنبال کننده: 799 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 783 نفر

دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با خانواده شهدا و ایثارگران

دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با خانواده شهدا و ایثارگران

تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸
اعضاي با همکاري بسيج به منظور تجليل از خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهيدان «رحمت الله اسماعيل زاده» و «عليرضا يزداني» ديدار کردند.








به گزارش رابط خبري کانون«رضا صفاري ساماني» در ديدار اعضاي کانون فرهنگي هنري نور شهر سامان که با همکاري بسيج برگزار شد، گفت: ديدار از خانواده شهدا يک وظيفه عمومي است چرا که شهدا حق بزرگي بر گردن ما دارند.



مسئول کانون فرهنگي هنري نور مسجد جامع شهر سامان بابيان اينکه امنيت و آرامش امروز خود را مديون شهامت و از خود گذشتگي شهدا هستيم افزود: امروز ما نوجوانان و جوانان با حضور در مسجد و انجام فعاليت هاي فرهنگي، هنري و مذهبي ادامه دهنده راه شهدا هستيم.



وي در ادامه بابيان اينکه شهدا و خانواده هاي شهدا سرمايه هاي اصلي نظام هستند ابراز کرد: ديدار از خانواده شهدا يک وظيفه عمومي است.



صفاري ساماني با اشاره به اينکه ديدار با خانواده شهدا به ما جوانان در برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي، هنري و مذهبي روحيه مضاعف مي دهد و قطعا اين روحيه موجب موفقيت و سربلندي مي شود.



مسئول کانون فرهنگي هنري نور مسجد جامع شهر سامان يادآور شد: ديدار و سرکشي از خانواده شهدا از برنامه هاي مهم کانون فرهنگي هنري نور مسجد جامع شهر سامان است که در طول سال برگزار مي شود