masajed

کانون قمر بنی هاشم(ع)

مسجد بلال


امتياز فهما (1401) : 8814 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 8950

دنبال کننده: 7 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 31 نفر

نشست فرماندار و اعضای شورای اداری با اعضای کانون قمر بنی هاشم(ع)

نشست فرماندار و اعضای شورای اداری با اعضای کانون قمر بنی هاشم(ع)

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
دومين محله گردي با محوريت مسجد در مسجد بلال شهر نهبندان برگزار شد.

ابوالفضل ايرواني فرماندار نهبندان- در جمع نمازگزاران مسجد بلال شهر نهبندان اظهار کرد: محله گردي در شهرستان نهبندان با محوريت مساجد در دستور کار است چراکه مسجد، پايگاه اسلام بوده و قرار است مسائل مادي و معنوي ما در آن مطرح شود.

فرماندار نهبندان با بيان اينکه موضوعاتي در اطراف مسجد مطرح است که بايد به آن پرداخته شود،  افزود: شوراي اسلامي و شهردار در جهت رفع مشکلات محله مي کوشند اما انتظار از مسجد بيشتر است تا  اشتغال و آسيب‌هاي اجتماعي احصاء و به دستگاه‌هاي متولي منتقل و مشکل رفع شود.

ايرواني کانون هاي فرهنگي هنري و  امام جماعت را دو بال مسجد عنوان کرد و گفت: اين دو بال بايد براي جذب نوجوانان و جوانان به مسجد برنامه مدون داشته باشند.

وي با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري بر راه اندازي پايگاه هاي قرآني در مساجد ادامه داد: احداث فضاي سبز در جوار مسجد در کوتاه مدت و حذف سطل هاي زباله بلا استفاده محله ها در حال انجام است
 

فرماندار نهبندان گفت: سال گذشته بيش از يک ميليارد و 800 ميليون تومان براي مساجد نهبندان هزينه شده لذا دولت سيزدهم توجه خوبي به مساجد دارد.

وي در پايان افتخار دولت سيزدهم را خدمت به مردم و حضور گرم مسئولان در بين مردم عنوان کرد و افزود: محله گردي با محوريت مساجد با حضور مسئولان براي رفع مشکلات محلات در دستور کار است.