masajed

کانون ریحانه النبی(س)

مسجد مدرسه علميه الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 3344 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 2615

دنبال کننده: 7 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 115 نفر

مراسم گرامیداشت سردار آسمانی شهید،حاج قاسم سلیمانی،ابومهدی المهندس و همرزمانشان

مراسم گرامیداشت سردار آسمانی شهید،حاج قاسم سلیمانی،ابومهدی المهندس و همرزمانشان

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸
((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ))
عنوان يا تيتر اصلي:
مراسم گراميداشت سردار سپهبد شهيد قاسم سليماني و همرزمان شهيدش درمسجد مدرسه علميه الزهرا(سلام الله عليها) شهرستان قاين .کانون ريحانه النبي(س)
خلاصه خبر:
حجت الاسلام شاهمرادي ضمن عرض تسليت شهادت مظلومانه شهيد حاج قاسم سليماني وهمرزمانش افزود:اين شهيد بزرگوار مالک اشتر زمان بود که فرمان رهبري را لبيک مي گفت و در طول عمر خود براي شکل گيري هلال شيعي و حفظ آن رشادت هاي بسياري از خود نشان داد.
متن خبر:
به گزارش روابط عمومي حوزه علميه خراسان جنوبي، مدرسه علميه الزهرا(سلام الله عليها)شهرستان قاين باهمکاري کانون فرهنگي هنري ريحانه النبي(سلام الله عليها)مسجدمدرسه در مورخه 15/10/1398مراسم گراميداشت ياد و خاطره سردار سپهبد شهيد قاسم سليماني و شهيد ابو مهدي المهندس و ديگر همرزمانشان با حضور طلاب ، اساتيد و کادر و عموم بانوان شهرستان برگزار نمود.
در اين مراسم که با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين شاهمرادي مسئول محترم تعليم و تربيت ناحيه مقاومت سپاه شهرستان برگزار شد، ايشان ضمن عرض تسليت اين شهيد بزرگوار و همرزمانش با اشاره به رشادت هاي فرمانده ارشد حضرت علي (عليه السلام) خاطر نشان کرد،مالک اشتر مرد جنگ و مقاومت بود و رمز محبوبيت و پيروزي او،ولايت مداري و دشمن شناسي بود.حاج قاسم سليماني نيز به فرمان رهبري لبيک مي گفت و دشمنان را خوار و زبون ميکرد.
اين شهيد بزرگوار در طول عمر خود در کشورهاي مختلف مجاهدت ها کرد و براي شکل گيري هلال شيعي و حفظ آن رشادت هاي بسياري از خود نشان داد.
ايشان ضمن تاکيد بربصيرت افزايي و پيروي از ولايت افزودند:در حالي که عده اي به دشمن عهد شکن، و بي رحم اميد بسته اند و دم از صلح و دوستي با دشمن ميزنند،حاج قاسم سليماني،مالک اشتر زمان ما،پاسخ زياده خواهي ها و عهد شکني هاي دشمنان را تنها با مقاومت و ايستادگي براي حفظ آرمان ها و ارزش ها مي دانست و ما نيز بايد راه او را ادامه دهيم.
در پايان مراسم نيزمداحي و مرثيه خواني توسط مداح اهل بيت مصطفي نامور مسئول نظارت و بارزسي سپاه مقاومت شهرستان هديه به شهدا برگزار شد.
قابل به ذکر است اين مدرسه در ايام عزاي عمومي اين شهيد بزرگوار و همرزمانش برنامه هايي از قبيل:صدور بيانيه جهت عرض تسليت و تجديد ميثاق با آرمانهاي بي بديل اين شهيد بزرگوار، مراسم ختم و جزء خواني قرآن کريم هديه به سردار دلها و حضور طلاب دربرنامه هاي عزاداري در سطح شهرستان برگزار نمود.