masajed

کانون ریحانه النبی(س)

مسجد مدرسه علميه الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 3344 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 2615

دنبال کننده: 7 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 115 نفر

بیانیه

بیانیه

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸
بيانيه شهادت سردار رشيد حاج قاسم سليماني
بسم الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضيٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آيه ۲۳
اگر نام ايران براي يکايک ما افتخار آفرين و شورانگيز است،اين غرور ريشه در نام شهيدان و ايثارگراني دارد که براي ايران از جان گذشتند و امروز تلئلوي خونشان درخشش پرچم کشورمان است‌.
شهيد سرافراز امت اسلام، عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و مظلومان در ايران و کشورهاي منطقه گذراند و پس از عمري مجاهدت خالصانه، توسط اشقياء و اشرار زمان به مقام والاي شهادت نائل آمد و به جرگه شهداي مظلوم ترور پيوست. اقدام جنايت‌کارانه آمريکا هرچند قلب ملت‌هاي مسلمان منطقه را به درد آورد و حماقت سردمداران رژيم تروريستي آمريکا و ناتواني آن در فهم معادلات جديد منطقه‌اي را نشان داد ليکن اقدامي دور از انتظار از يک رژيم حامي تروريسم نبوده و نيست. سران کاخ سفيد، رژيم نامشروع صهيونيستي بايد بدانند که خون شهداي مظلوم ترور به ويژه سرداران رشيد اسلام حاج قاسم سليماني و ابومهدي المهندس و همراهان آنان به هدر نخواهد رفت و مکتب اين شهيدان، همچنان الهام‌بخش جوانان مسلمان در سرتاسر منطقه خواهد بود. آمريکا بداند که حمله جنايتکارانه بر عليه سردار سليماني، بزرگترين خطاي راهبردي آن کشور در منطقه غرب آسيا بوده و آمريکا از تبعات اين اشتباه محاسباتي به آساني رهايي نخواهد يافت. همانگونه که مقام معظم رهبري در پيام خود فرمودند انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون پاک سردار سليماني آغشته کردند. اين جنايتکاران با انتقام سخت منتقمين خون سردار سليماني در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدون ترديد خط جهاد و مقاومت با انگيزه‌اي مضاعف ادامه پيدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومند تر و شکوفاتر خواهد شد. پيروزي از آن مجاهدان اين راه مبارک است و آنانکه به اين جنايت دل خوش کرده‌اند بدانند که اين گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوري اسلامي ايران را در تداوم بدون تنازل سياست مقاومت فعال، قوي تر نموده و تلخکامي آنان را زود و شديد خواهد کرد. طلاب حوزه علميه عصمتيه شهرستان بشرويه بار ديگر به روح بلند سردار شجاع سپاه اسلام حاج قاسم سليماني اداي احترام مي‌کنند و اطمينان دارند خون اين شهيد بزرگوار همچون ديگر شهداي انقلاب اسلامي‌برکات زيادي براي ملت بزرگ ايران و آزادي‌خواهان جهان در پي خواهد داشت.
"و لاتهنوا في ابتغاء القوم ان تکونوا تالمون فانهم يالمون کما تالمون و ترجون من الله ما لايرجون و کان الله عليما حکيما"

مدرسه علميه الزهرا(س) قاين،کانون فرهنگي هنري ريحانه النبي(س) مسجدحوزه علميه خواهران