masajed

کانون ثامن الحجج(ع)

مسجد جامع


امتياز فهما (1401) : 5372 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 7950

دنبال کننده: 63 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 60 نفر

اجرای برنامه ی به مناسبت هفته حجاب و عفاف درمسجد جامع کوشه

اجرای برنامه ی به مناسبت هفته حجاب و عفاف درمسجد جامع کوشه

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰
بنا به گزارش واحد خبري و رسانه کانون ثامن الحجج روستاي کوشه از کوهسرخ به مناسبت هفته عفاف و حجاب از اجراي برنامه ي در مسجد جامع ويژه خواهران خبر داد امام جماعت مسجد حجت الاسلام سبحاني در اين مراسم گفت: موضوع حيا و عفت دو مقوله مهم براي بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومي کشور است.

به گزارش واحد خبري کانون ، حجت الاسلام سبحاني با اشاره به نقش محوري عفاف و حجاب در نامگذاري اين هفته اظهار کرد: جامعه اسلامي ايران در پرتو پرورش و رفتار اسلامي در حفظ عفاف و حجاب و حرکت در چارچوب موازين شرعي در تعاملات مردان و زنان در همه عرصه‌هاي فعاليت، الگوي کرامت و شأن حقيقي زن مسلمان در فضاي جامعه خواهد بود.

وي با تاکيد بر شعار محوري اين هفته افزود: موضوع حيا و عفت دو مقوله مهم براي بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومي کشور است و "حياي مرد،عفت زن-حياي زن عفت مرد" شعار محوري اين هفته خواهد بود.

سبحاني اضافه کرد: بر مبناي اين عنوان يک رابطه مستقيم بين عفت‌ورزي زنان و مردان مورد تأکيد جدي قرار مي‌گيرد و در حقيقت اگر حيا و عفت مردانه در جامعه ترويج نشود ترويج فضائل اخلاقي در بين زنان جامعه تحقق نخواهد يافت يا اگر حرکتي هم انجام شود آثار کوتاه مدت خواهد داشت.