masajed

کانون نورالهدایه

مسجد امام محمدباقر(ع)


امتياز فهما (1401) : 4108 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 3150

دنبال کننده: 4 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 69 نفر

نشست اعضا و ارکان کانون با رابطین فهما و رپیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر

نشست اعضا و ارکان کانون با رابطین فهما و رپیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱
بنا به گزارش واحد خبري کانون فرهنگي و هنري نورالهدايه مسجد امام محمد باقر ع کاشمر در گفتگو با مدير کانون فرح پور طاهري گفت :
در جريان ديدار رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کاشمر با رابطين فهما شهرستان در حضور ارکان و نوجوانان کانون ، ضمن تاکيد بر حمايت ستاد استاني و اداره شهرستان از فعاليت‌هاي بچه هاي مسجدامام محمد باقر ع که در منطقه حاشيه نشين شهر قراردارند و با توجه به گزارش مدير کانون به گسترش اقتصاد مقاومتي مسجد محور در سطح مسجد محله نيازمند شهر کاشمر اشاره داشتند .

به گزارش واحد خبري کانون (فهما)، «دکتر حامد ناصري » رييس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اعضاي اين کانون ديدار کرد.

بر پايه اين گزارش: علي اکبر فرح پور طاهري مدير کانون نورالهدايه در اين ديدار ضمن ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي کانون‌در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري گفت: تمرکز ما ترويج گفتمان انقلاب اسلامي و تربيت نيروي متعهد و جوان مسجدي است.

 مدير کانون نورالهدايه ادامه داد: در اين حوزه با عنايت به شعار دولت سيزدهم مبني بر «نهضت بازگشت به مساجد» که در اخبار هاي گوناگوي ستاد عالي کشور شنيده مي شود ؛ در تلاش هستيم تا در راستاي احياي کارکردهاي مساجد گام برداريم.


وي با اشاره به برخي اقدامات کانون‌در عرصه اقتصاد مقاومتي مسجدمحور تصريح کرد: توسعه اقتصاد مقاومتي در ترويج فرهنگ کسب رزق و روزي حلال از مهمترين اهداف اين کانون در محله ي ما و مسجد امام محمد باقر ع است. 

در ادامه دکتر ناصري رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تقدير از فعاليت هاي کانون‌ نورالهدايه ، با اشاره به اهميت شبکه مساجد در نظام فرهنگي جمهوري اسلامي و همچنين ساماندهي فعاليت‌هاي تشکيلاتي مساجد؛ نسبت به گسترش رويکردهاي مربوط به عرصه اشتغال مسجد محور تاکيد کرد و گفت: با توجه به گزارش داده شده مدير کانون در اين زمينيه که طرح کرامت را اجرا مي کنيد جهت اراپه به استان و کشور در اين خصوص تاکيد نمود .