masajed

کانون محمد رسول الله(ص)

مسجد سلمان فارسي


امتياز فهما (1401) : 33152 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 9865

دنبال کننده: 128 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 244 نفر

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
با حضور رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تايباد و جمعي از مسؤلين شهرستان، مراسم تقدير از نوجوانان شرکت کننده در برنامه هاي اوقات فراغت و طرح مانا کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) تايباد برگزار شد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تايباد در اين برنامه يکي از مهمترين اهداف کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را، اجراي برنامه هاي متنوع به ويژه در اوقات فراغت تابستان بيان کرد و با اشاره به اهداف طرح مشارکت اجتماعي نوجوانان ايران (مانا) گفت: اين بهترين فضا و مکان براي اين برنامه ها، در کنار پرداختن به امور ديني و معنوي در مساجد است و اين محيط را بهترين اولويت جهت جذب نوجوانان و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دانست.
وي ضمن تشکر از نوجوانان و اولياي ايشان، از همراهي و همکاري کليه ادارات و نهادها به ويژه بهزيستي،آموزش و پرورش و کميته امداد شهرستان تشکر کرد.
طرح مشارکت اجتماعي نوجوانان ايران (مانا) طي ۱۰ جلسه آموزشي در جهت برنامه هاي فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با همکاري مرکز مثبت زندگي کد ۸۱۵۵ در محل کانون فرهنگي و هنري محمد رسول الله (ص) مسجد سلمان فارسي تايباد برگزار گرديد.
در پايان اين برنامه، از نوجوانان شرکت کننده در کلاس هاي اوقات فراغت و طرح مانا اين کانون تجليل به عمل آمد.