ثبت طرح های نوین اوقات فراغت در طرح «رویداد ملی رویش»

ثبت طرح های نوین اوقات فراغت در طرح «رویداد ملی رویش»

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
لایقی اصل گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود نسبت به ثبت‌ برنامه‌های خود در تابستان ۱۴۰۲ در قالب طرح به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه و فرم‌های مربوطه را در رواق دانش تکمیل کنند.

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور با هدف شناخت و حمایت کانون های تربیت محور، رویداد ملی رویش را برگزار می کند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محورهای این رویداد ملی، گفت: کانون های فرهنگی، هنری مساجد ضمن معرفی می توانند در یکی از بخش های دریافت و ارزیابی برنامه های تابستانی کانون ها (بخش رقابتی) و دریافت اطلاعات تکمیلی تخصصی کانون های تربیت محور حضور داشته باشند.

 

وی تبادل تجربیات بین کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آنها، احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت های کانون های، فرهنگی مساجد، حمایت و تقویت کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد به ویژه در حوزه برنامه سازی و ایجاد انگیزه مضاعف کانون ها جهت برنامه ریزی مستمر و نظام تربیتی در طول سال و همچنین شناسایی و ساماندهی کانون های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد را از اهداف این رویداد ملی دانست.

 

لایقی اصل خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی، هنری می‌توانند با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود، نسبت به ثبت برنامه ها در تابستان امسال در قالب طرح به سامانه «بچه های مسجد» مراجعه و فرم های مربوطه را در «رواق دانش» تکمیل کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین مهلت برای شرکت در این رویداد ملی را ۳۱ خرداد ماه جاری دانست و گفت: سه کانون برگزیده در این رویداد معرفی و تجلیل و همچنین کانون های برگزیده و برتر در هر استان مورد حمایت قرار می گیرند.

 

برای ثبت نام کلیک کنید

پایان پیام/ 82