ثبت نام بیش از ۹۰ نفر در مسابقات قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام بیش از ۹۰ نفر در مسابقات قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲
سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۹۰ نفر در شانزدهمین دوره مسابقات اعضای کانون های فرهنگی و هنری با عنوان «مُدْهَامَّتَانِ» ثبت نام کرده اند.

«کریم لایقی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با بیان اینکه این مسابقات امسال در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود، اظهار کرد: استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری از رشته های بخش عمومی این جشنواره قرآنی هستند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در ۱۰ رشته مختلف شامل: اذان (از ۷تا ۳۰سال)، مکبری (زیر ۷ سال تا ۱۶سال)، قرائت نماز (زیر ۷ سال تا ۱۶سال)، حفظ کل (از ۱۶تا۳۰ سال)، حفظ جزء٣٠ (از ۷ تا ۱۶سال)، معارف اهل بیت علیهم السلام (از ۷ تا۳۰سال)، مفاهیم (از ۷ تا۳۰سال)، قرائت ترتیل (از ۷ تا۳۰سال)، قرائت تحقیق (از ۱۶تا۳۰ سال) و قرائت تقلیدی (از ۷ تا ۱۶سال) برگزار می شود.

 

وی آخرین مهلت ثبت نام در شانزدهمین دوره مسابقات اعضای کانون های فرهنگی و هنری با عنوان «مُدْهَامَّتَانِ» را تا ۳۰ تیر ماه جاری دانست و خاطرنشان کرد : این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته های قرائت (ترتیل، تحقیق، تقلیدی)، حفظ (کل و جزء ۳۰)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

لایقی اصل بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین الملل را از جمله بخش های جشنواره «مُدْهَامَّتَانِ» دانست.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش «فعالیت‌های من» مراجعه کرده و در قسمت «مُدْهَامَّتَانِ» در رشته‌های اعلام شده ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به کانون‌های با بیشترین شرکت کننده هدایایی تقدیم می‌ شود، یادآور شد: افراد با دعوت و اطلاع رسانی مؤثر به بیش از ۱۰ نفر از فرصت جایزه ویژه «سفیران مُدْهَامَّتَانِ» بهره‌مند می‌شوند.

 

گفتنی است، جشنواره قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» از جمله مسابقات قرآنی مهم کشور به شمار می رود که در سال جاری بخش بین المللی مسابقات نیز ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۱۴۳۱۷۹۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/ 82