ارسال نزدیک به ۱۰۰ اثر به جشنواره «سرود انقلاب»/ ۱۰ اسفند؛ پایان مهلت ارسال آثار

ارسال نزدیک به ۱۰۰ اثر به جشنواره «سرود انقلاب»/ ۱۰ اسفند؛ پایان مهلت ارسال آثار

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸
جشنواره «سرود انقلاب» با محور بازخوانی شش قطعه از سرودهای مشهور انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد. تا کنون نزدیک به یکصد اثر به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، برگزاری جشنواره سرود «صدای انقلاب» که همزمان با دهه فجر آغاز شده است، تا 10 اسفند ماه ادامه دارد.

 

بنابر این گزارش تا کنون، نزدیک به یکصد اثر به این جشنواره ارسال شده که در ارزیابی های اولیه، تعداد 41 مورد آنها به مرحله داوری نهایی راه یافته است.

 

این جشنواره به صورت غیرحضوری و با هدف بازخوانی شش قطعه از سرودهای معروف انقلاب اسلامی با عناوین «به لاله در خون خفته»، «بوی گل سوسن و یاسمن آید»، «بهمن خونین جاویدان»، «الله الله»، «بهاران خجسته باد» و «ای ایران» در حال برگزاری است.

 

ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در گام دوم انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

 

گروه های سرود علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه مجازی بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ ضمن مطالعه آئین نامه جشنواره و دریافت سرود صدای انقلاب به صورت بی کلام یا باکلام، اقدام به اجرای برنامه به دو شیوه صحنه ای و میدانی کنند.

 

گفتنی است، داوری آثار ارسالی به این جشنواره تا 20 اسفند ماه جاری ادامه دارد و پس از آن آثار برتر معرفی و خالقان آنها تقدیر می شوند.

 

پایان پیام/ 9