masajed

کانون شهدای روحانیت

مسجد امام خميني(ره)

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 16043 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 138 نفر


مراسم عزاداری اربعین حسینی در کانون فرهنگی هنری شهدای روحانیت برگزار شد.

مراسم اربعین سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام از یکشنبه 12 شهریور به مدت 4 شب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی ره و باحضور نمازگزاران مسجد و اعضای کانون برگزار شد.
این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی ره و همزمان با ایام اربعین حسینی با سخنرانی حجج الاسلام اسلامی و موسوی و با مداحی مداحان اهل بیت(ع) حجت‌الاسلام دهرویه و کربلایی هادی شریفی برگزار شد.

برگزاری برنامه شبی در مسجد

ویژه برنامه شبی در مسجد مخصوص نوجوانان مسجدی و اختتامیه طرح تابستانه با برنامه های متنوع در مسجد امام خمینی ره برگزار شد.
کلاس اسلحه شناسی، حلقه معرفتی و روضه امام حسن مجتبی علیه السلام ، نماز جماعت صبح و دعای ندبه و...از برنامه های این مراسم...

بیشتر بخوانید

نمایش اشک خدا

مراسم نمایش میدانی اشک خدا نمایش صحنه ای از واقعه ی کربلا و اسارت ال الله توسط گروه نمایشی از ساوه با همکاری موکب قمر بنی هاشم و بسیجیان پایگاه شهید جیلان برگزار شد.

مراسم عزاداری شام غریبان

مراسم عزاداری شام غریبان و دسته عزاداری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی و با مداحی مداحان اهل بیت در مسجد امام خمینی ره با حضور عزاداران حسینی برگزار شد.

کلاس‌های آموزشی کانون شهدای روحانیت

برای مشاهده همه کلاس ها، کلیک کنید

تماس با کانون تماس با کانون

  • کد شناسایی: 2594035801
  • استان: قم
  • شهرستان: قم
  • شهر/دهستان: قم 8