masajed

کانون شهدای سنقر

مسجد جامع امام خميني( ره)

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 13622 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 73 نفر


به مناسبت روز بسیج مستضعفان

رهبرانقلاب: «بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است. این تفکّر چیست؟ این فرهنگ چیست؟ این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و به کشور.» ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) گرامی باد.

برپایی میز خدمت جهادی

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و با حضور مسئولین شهرستان میز خدمت جهادی مسئولین ادارات بعد از نمازجمعه این هفته در محل مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) برپا گردید.

حضور بسیجیان در نماز جمعه

نماز جمعه این هفته سنقروکلیایی به امامت حجت‌ الاسلام والمسلمین اکبری و سخنرانی پیش از خطبه سرهنگ پاسدار شهرام یاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر و بسیجیان شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد جامع حضرت امام خمینی(ره) سنقر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تجلیل از خانواده معظم شهدا

با فرا رسیدن هفته بسیج و با حضور سردار قنبری جانشین محترم فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و امام جمعه محترم شهرستان و سایر مسئولین از خانواده معظم شهدا تجلیل و یاد و خاطره شهدای گرانقدر گرامی داشته شد.

توانمندی ها و تجربه های کانون

برای مشاهده همه توانمدی ها، کلیک کنید

تماس با کانون تماس با کانون

درباره کانون:

کانون فرهنگی هنری شهداء سنقر با محوریت مسجد جامع امام خمینی (ره)، محور فعالیت های مردمی و اثرگذار در زمینه های سیره شهدا، قرآنی، فرهنگی، آموزشی و محرومیت زدایی می باشد. و با برنامه های متنوع دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به ارائه خدمات می پردازد.

  • کد شناسایی: 0591034001
  • استان: کرمانشاه
  • شهرستان: سنقر
  • شهر/دهستان: سنقر