masajed

کانون شهید بهشتی

مسجد صفي

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 1559 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 26 نفر


توزیع ٣٠ بسته معیشتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)

به همت مرکز نیکوکاری مهر ماندگار و با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و با کمک و حمایت جمعی از خیرین و نیکوکاران خوشنام و گمنام تعداد ٣٠ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت گرم، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه و شکر در قالب طرح اطعام مهدوی و پویش ملی ایران همدل به ارزش کلی ١٣ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کمک مالی به خانواده های نیازمند

با پیگیری کانون فرهنگی هنری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و با کمک و مساعدت خیرین و نیکوکاران ارجمند مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان کمک هزینه معیشتی به حساب ۶ نفر از سرپرستان خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان واریز شد.

بیشتر بخوانید

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب پویش اطعام فاطمی

با مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و به همت مرکز نیکوکاری مهر ماندگار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ گرم، ماکارونی و سیب زمینی به ارزش کلی 50 میلیون ریال به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب پویش اطعام فاطمی بین...

بیشتر بخوانید

پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه از مناره مسجد صفی ملایر

کمالی گفت: دعای هفتم صحیفه سجاده هر روز قبل از اذان مغرب از سوی کانون فرهنگی و هنری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی ملایر از مناره مسجد صفی ملایر پخش می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به توصیه همگانی رهبر معظم انقلاب در پی شیوع بیماری...

بیشتر بخوانید

تماس با کانون تماس با کانون

  • کد شناسایی: 1382004501
  • استان: همدان
  • شهرستان: ملاير
  • شهر/دهستان: ملاير