masajed

کانون شهید چمران

مسجد مسجداعظم

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 1387 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 341 نفر


یادواره شهدا و جشن پیروزی انقلاب

همزمان با چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ششمین یادواره شهدا مسجد و همچنین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید. در پایان مراسم نیز به قید قرعه به تعدادی از حاضرین جوایز اهدا گردید. همچنین از تعدادی از نوجوانان فعال مسجد نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.این مراسم به همت هیات امنا و پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری شهید چمران برگزار گردید.

تقدیر و تشکر

همزمان با شام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم سخنرانی و شعرخوانی و تقدیر و تشکر از مکبرین مسجد و دو تن از پیشکسوتان انقلاب اسلامی برگزار گردید. این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به همت هیات امنا و پایگا...

بیشتر بخوانید

جشن ولادت حضرت زهرا(س)

همزمان با سال روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم جشن همراه با مولودی خوانی و سخنرانی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به همت هیات امنا و کانون فرهنگی هنری شهید چمران در مسجد برگزار گردید.

مراسم ایام فاطمیه

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) به همت هیات امنا, امام جماعت, کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج شهید چمران مراس عزاداری همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار گردید.

تماس با کانون تماس با کانون

  • کد شناسایی: 1482000301
  • استان: چهارمحال وبختياري
  • شهرستان: شهرکرد
  • شهر/دهستان: شهرکرد