اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی‌کانون‌های فهما در استان کرمان

اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی‌کانون‌های فهما در استان کرمان

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸
احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی به آنها اهداء شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: آیین اهدای احکام اعضای شورای هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و مسئولین استان کرمان‌ برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» در این مراسم اظهار کرد: طبق اساسنامه مصوب کانون‌های مساجد، شورای هماهنگی کانون های فهما باید در تمام استان‌ها شکل بگیرد و همه دستگاه‌های عضو که در مسجد فعالیت دارند، در آن حضور داشته باشند. این شورا برای هماهنگی هر سه ماه یکبار نشست خود را برگزار می کند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ساختار این شورا تصریح کرد: ریاست شورای کانو های فرهنگی هنری مساجد در هر استان، بر عهده نماینده ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها بر عهده امام جمعه است. نائب رییس این شورا، استاندار استان و دبیر آن نیز مدیرکل ارشاد استان است و دبیرخانه آن نیز در محل ستاد استان است.

 

وی افزود: این شورا باید ببیند در حوزه کانون ها دقیقاً قرار است چه کاری انجام شود.کمک‌های هر دستگاه تعریف  و سپس تفکیک کار انجام شود.

 

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با حضور به آنها  اهداء شد.

 

پایان پیام/ 9