تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری همچنان امروز و فردا می‌شود

تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری همچنان امروز و فردا می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱
آیت الله صدوقی مازندرانی با ابراز گلایه مندی از عدم تکمیل بخش تاسیسات مسجد جامع ساری، گفت: الآن مردم و نمازگزارانی که به مسجد می‌آیند در هنگام حضور در مسجد و همچنین ادای نماز، در سرما هستند و سیستم گرمایشی وجود ندارد و به این نمازگزاران سخت می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله العظمی مرتضی صدوقی مازندرانی«دام ظله» امشب (۲۱آبان) در حاشیه بازدید سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران از مسجد جامع ساری با بیان اینکه توصیه به حق و توصیه به صبر و بیان امربه معروف و نهی از منکر در آیات متعدد قرآن کریم آمده، اظهار کرد: بیان امر به معروف و نهی از منکر توصیه به صبر و حق است.

 


این عالم برجسته استان مازندران بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به این جهت است که اگر انسان کارهایی را انجام نمی دهد وی را به انجام آن کار شایسته ترغیب کنند و از گناه و معصیت باز دارند.

 

وی با بیان اینکه خیر فرد در توصیه به حق و صبر است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با فعالیت زیادی که توسط پیشینیان ما شده شکل گرفت حفط این نظام هم ضرورت دارد.

 

آیت الله صدوقی مازندرانی تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم ضعف ها را برطرف کنیم، باید شعائر اسلامی در بین مردم محفوظ بماند.

 

وی با بیان اینکه در این سال های بعد از انقلاب اسلامی استان مازندران استاندار های زیادی را به خود دیده است، باید ارتباط مسئولین با مردم و روحانیت بیشتر بود، گفت: محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران نماز را در مسجد جامع و رانندگان ساری اقامه می کردند. توقع برای همه مؤمنین است که مسئولین و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در نماز جماعت مساجد شرکت کنند.


 

پایان پیام/ 286