ماه رجب لحظه‌های اجابت دعاست آن را غنیمت بدانیم

ماه رجب لحظه‌های اجابت دعاست آن را غنیمت بدانیم

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام حسن زاده با بیان اینکه ماه رجب، لحظه‌های اجابت دعاست و باید آن را غنیمت بدانیم گفت: ماه رجب فرصت مهمی برای بازگشت به سوی خدا و دوری از پلیدی‌ها و استغفار است.

حجت‌الاسلام محمدحسن حسن زاده فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب فرصت مهمی برای بازگشت به سوی خدا و دوری از پلیدی‌ها و استغفار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن افزود: در این ایام دعاهای ماه رجب را دریابیم، چرا که با این دعاها می‌توان آن چه از آلودگی‌ها بر جسم و روان ما نشسته و در طول سال گرفتار آن شده‌ایم را با این دعاها بزداییم و خود را به معبود نزدیک تر کنیم.

 

وی با بیان اینکه ماه رجب، لحظه‌های اجابت دعاست و باید آن را غنیمت بدانیم گفت: پيامبر عظيم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) واژه "رجب‌الاصب" را برای ماه رجب به كار برده است و می‌فرمايد: ماه رجب ماه آرامش و امنيت جامعه است لذا سروصدای جنگ نبايد در اين ماه به گوش مردم برسد.

 

حجت‌الاسلام حسن زاده با بیان اینکه طبق روال قبل، مراسم زنانه ی دوشنبه های اول ماه مسجدجامع، در اولین روز ماه رجب و میلاد امام محمدباقر(ع) برگزار می‌شود تصریح کرد:این مراسم همراه با سخنرانی و مولودی خوانی خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن خاطرنشان کرد: از کلیه خواهران برای حضور در این مراسم که روز دوشنبه( 3 بهمن) راس ساعت 16 در مسجد جامع برگزار می‌شود دعوت می شود.

پایان پیام/ 526