توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قربانی در روستای «کنده ای» شهرستان کازرون در آستانه ایام الله دهه فجر

توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قربانی در روستای «کنده ای» شهرستان کازرون در آستانه ایام الله دهه فجر

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قربانی در روستای «کنده ای» شهرستان کازرون در آستانه ایام الله دهه فجر گفت: این برنامه در قالب طرح «قربانی بابرکت استان فارس» انجام شده است.

حجت الاسلام حسین امیدی در حاشیه توزیع 110 بسته گوشت قربانی بین خانواده های عزتمند روستای «کنده ای» شهرستان کازرون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: این برنامه در آستانه ایام الله دهه فجر به همت موسسه خیریه «حضرت خدیجه (س)» قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری جمعی از پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس انجام شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس یادآور شد: طرح «قربانی بابرکت استان فارس» در ماه جمادی الثانی آغاز و در این طرح از طریق جلب کمک های مردمی و خیرین تعداد 189 راس دام به صورت مستقیم از دامداران استان در شهرستان ‌های «فراشبند» و «شیراز» خریداری و ذبح شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع سه تن و 200 کیلوگرم گوشت قربانی شامل 2 هزار بسته بین خانواده های نیازمند عزتمند با همکاری کانون های مساجد استان در شیراز و شهرستان های فسا، فراشبند، اقلید، زرین دشت، قیروکارزین، ارسنجان، زاهد شهر و نوبندگان توزیع شد.

پایان پیام/ 130