اردوی یک شب در مسجد برگزار شد

اردوی یک شب در مسجد برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
یونس میجانی گفت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) اردوی یک شب در مسجد برگزار شد.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) و محوریت امام جماعت مسجد حجت الاسلام الهی اردوی یک شب در مسجد برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت افزود: این اردو در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری این  کانون با دبستان پسرانه آدینه در مسجد امام سجاد (ع)
برگزار شد.

 

 

وی بیان کرد: دانش آموزان به مدت یک شبانه روز مهمان بچه مسجدی های کانون سیدالساجدین (ع) بودند.

 

 

میجانی در تشریح برنامه های اردوی یک شب در مسجد، ابراز کرد: ابتدا دانش آموزان در نماز جماعت مسجد حضور یافته و از ظرفیت آنها برای مکبری و اذان گویی استفاده شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت افزود: یکی دیگر از این برنامه ها، نشست جهاد تبیین با رویکرد حقایق دوران پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت اظهار کرد: سپس این دانش آموزان به صورت همخوانی برای نمازگزاران سرود مهد عاشقان را اجرا کردند.

 

 

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های اردوی یک شب در مسجد بود که ثواب قرآئت آیات قرآن کریم به روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی هدیه شد.

میجانی عنوان کرد: علاوه بر این با حضور بچه های مسجد تئاتر با موضوع دهه فجر نیز برای دانش آموزان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت اضافه کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده در این اردو، پخش مستند یک مستند و یک فیلم سینمایی متناسب با سن بچه ها بود.

وی ابراز کرد: برای ایجاد روحیه شادی و نشاط در دانش آموزان مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، فوتبال دستی، جورچین، شطرنج، دارت و پانتومیم نیز برگزار شد.

میجانی بیان کرد: حضور نماز جماعت صبح و اجرای پانتومیم بخش دیگری از برنامه های اردوی یک شب در مسجد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت ادامه داد: علاوه بر این با حضور بچه ها در شب پیروزی انقلاب اسلامی آسمان نور افشانی شد.

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش این اردوی نظافت فضای مسجد بود تا بچه ها هم معنای کار گروهی و مسئولیت پذیری و هم نظم و انضباط را یاد بگیرند.
میجانی تصریح کرد: اردوی یک شب در مسجد با هدف انس بچه ها با مسجد و جذب آنها به فعالیت های مسجد محور کانون سیدالساجدین (ع) برگزار شد.

پایان پیام/ 586