۹۸ بسته گوشت سهم کانون شهید رحمانیان در اجرای طرح نذر قربانی ماه ذی قعده

۹۸ بسته گوشت سهم کانون شهید رحمانیان در اجرای طرح نذر قربانی ماه ذی قعده

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲
ترابفرد گفت: در اجرای طرح نذر قربانی ماه ذی قعده به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری شهید رحمانیان جهرم، تعداد ۹۸ بسته گوشت با قربانی کردن ۲ گوسفند تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شد.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در راستای کمک به محرومان و نیازمندان جامعه، طرح «نذر قربانی» به صورت ماهانه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: طرح «نذر قربانی» که تا کنون در چند مرحله به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده با هدف کمک و حمایت از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت بوده است.

 

وی با اشاره به اقدام این کانون فرهنگی هنری در طرح «نذر قربانی» ماه «ذی قعده»، عنوان کرد: بچه های مسجد در این ماه نیز با قربانی کردن گوسفند، تعداد ۹۸ بسته گوشت تهیه و آن را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و در ثواب کمک به محرومان شریک شدند.

 

ترابفرد با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۲ رأس گوسفند خریداری و ذبح شده است، گفت:‌ برای این اقدام افزون بر ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده که به همت و یاری خیرا و نیکوکاران مسجدی تامین شده است.

 

وی بیان کرد: بسته های گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت محله جهرم که پیش از این شناسایی شده اند، توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» خاطرنشان کرد: در پایان با قدردانی خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر برنامه های خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری هستند از آنان خواست با همت خود در ادامه فعالیت های خیرخواهانه یاری گر و همراه بچه های مسجد باشند.

پایان پیام/ 691