هم‌اندیشی متولیان اوقات فراغت جنوب فارس در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه نشاط»

هم‌اندیشی متولیان اوقات فراغت جنوب فارس در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه نشاط»

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
اخوت گفت: متولیان اوقات فراغت در جنوب استان فارس در راستای اجرای طرح «مسجد پایگاه نشاط» گردهم جمع شدند.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برگزاری نشست هم اندیشی طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مسجدی با شعار «مسجد کانون نشاط» در شهر بیرم لار با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و دستگاه های مرتبط با اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در این جلسه دو ساعته ضمن بررسی ظرفیت های شهر بیرم و همچنین نقاط قوت و نقاط ضعف در خصوص غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تبادل نظر شد.

 

وی بیان کرد: پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های اوقات فراغت، ضرورت پای کار آمدن تمام ظرفیت ها به منظور اجرای برنامه های تابستانه، محور قرادادن مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت و... از جمله مباحثی بود که در این نشست نسبت به آن تاکید شد.

 

اخوت خاطرنشان کرد: در این جلسه دستگاه‌های متولی همچون ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات، ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، هلال احمر و جهاد دانشگاهی در دفتر امام جمعه شهر بیرم گردهم آمده و به جهت برگزاری طرح اوقات فراغت «مسجد پایگاه نشاط» به تبادل نظر پرداختند.

 

پایان پیام/ 691