کانون های مساجد محلی از اجتماع نیروهای فعال و کارآمدی است

کانون های مساجد محلی از اجتماع نیروهای فعال و کارآمدی است

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حجازی فر گفت: کانون های مساجد محلی از اجتماع نیروهای فعال و کارآمدی است که دغدغه کار فرهنگی و دینی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان آذربایجان غربی به نفل از ستاد فهما استان، محسن رضایی مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدآذربایجان‌غربی با حضور در صدا و سیمای استان با  ناصر حجازی فر مدیرکل این سازمان دیدار و گفت‌ و گو کرد.

محسن رضایی در این دیدار به تشریح شاخصه‌های بارز کانون ها در سطح مساجد، اشاره کرد وافزود: هر شخصی در مسئولیت های فرهنگی باید احساس تکلیف داشته باشد و نقش آفرینی در حوزه مسجد را تبیین کند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: یکی از عناصری که در سطح جامعه جایگاه ویژه ای دارد و در حوزه مسجد فعالیت می کند کانون های فرهنگی هنری مساجد است مساجد ما باید در طراز جمهوری اسلامی و انقلاب باشد.

وی یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم را ایجاد شکاف بین نوجوانان و جوانان با اماکن و مراسمات مذهبی و دینی دانست و گفت : امروز متولیان امور فرهنگی باید فضای فراهم کنند که نهضت بازگشت به مسجد اتفاق بیافتد. مدیران فرهنگی وظایف بسیار خطیری برای مقابله با توطئه های دشمنان و ایجاد زمینه های لازم برای گرایش روزافزون جوانان و نوجوانان به مساجد را بر عهده دارند.

ناصر حجازی فر مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش مؤثر کانون های مساجد در انتقال  فرهنگ،هنرافزود: کانون های مساجد محلی از اجتماع نیروهای فعال و کارآمدی است که دغدغه کار فرهنگی و دینی را دارند.


مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی همچنین خواستار الگو سازی کانون ها مساجد در عرصه‌ی برنامه‌های فرهنگی صدا و سیما شد و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های کانون در تولید محتواهای فاخر و پخش در صدا و سیمای استان را مورد تأکید قرار داد.

گفتی است ؛در پایان این دیدار محسن رضایی از حمایت های  ناصر حجازی فر مدیر کل صدا وسیمای استان در جهت پوشش رسانه ای برنامه های کانون ها، در شبکه استانی ،با اهدای تابلو فرش تجلیل بعمل آورد.

پایان پیام/ 566