مشهد آماده ميزباني از کاروان بچه هاي مسجدي و اعضاي کانون هاي مساجد است

مشهد آماده میزبانی از کاروان بچه های مسجدی و اعضای کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
حجت الاسلام افکار گفت: به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي، امکان اسکان زائرين و کاروان هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در دهه پاياني صفر فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از فراهم شدن اسکان کاروان های زیارتی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مشهد خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به آمادگی ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی برای پذیرائی از زائرین و کاروان های زیارتی اعضای کانون های مساجد ، گفت : به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی 2 مدرسه برای اسکان کاروان های زیارتی اعضای کانون های مساجد آماده میزبانی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد با بیان اینکه دهه پایانی ماه صفر تراکم و حجم زائرین و کاروان های زیارتی به مشهد افزایش می یابد ، ابراز داشت : برای سهولت و فراهم ساختن امکان اسکان از 15 شهریورماه تا 25 شهریورماه امکان اسکان در مشهد را فراهم کردیم.

 

«حسن افکار»با تاکید بر اینکه تلاش کردیم در این دهه پایانی صفر از ظرفیت های اسکان کانون ها نیز استفاده کنیم ، اظهار داشت : 20 کانون هم بصورت داوطلبانه امکان اسکان را در فضای کانون و مساجد را فراهم کرده اند و پذیرای زائرین هستند.

 

گفتنی است این امکان 10 روزه در مشهد از 15 شهریورماه تا 25 شهریورماه در حال انجام است و کاروان های زیارتی کانون های مساجد می توانند از این امکان در مشهد استفاده کنند.