پيوند ميان مدرسه و مسجد با اخلاص و مجاهدت در مسير، محقق مي شود

پیوند میان مدرسه و مسجد با اخلاص و مجاهدت در مسیر، محقق می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام خداداده گفت: پيوند ميان مدرسه و مسجد با هيچ بخشنامه و بودجه‌اي اتفاق نمي‌افتد؛ اين کارها اخلاص، مجاهدت و ايثار و استمرار در مسير مي‌خواهد که بايد به آن توجه کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، شامگاه یکشنبه (12 آذر) در نشستی با کانون‌های مساجد شهرستان هویزه که در مسجد النبی (ص) این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از فعالیت‌های کانون‌های مساجد هویزه اظهار کرد: باید این محافل و فعالیت‌ها همواره روشن باشد تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم. 

 
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: توجه داشته باشیم با وجود اوج محبت اهل‌بیت (ع) و ولایت که انسان درآن غرق می شود، اما باز مسیر خطر برای انسان وجود دارد، از این رو نباید غره شویم. 
 
 
وی اضافه کرد: خدا از ما عمل و حرکت می‌خواهد؛ اگر در مساجد مجاهدت نباشد، اگر آموزش‌های قرآن نباشد و اگر مربیان تلاش نکنند، دشمن این جبهه را نیز فتح می‌کند، دشمن به اینکه اینجا شهر ایثار و شهادت است نگاه نمی‌کند و فعالیت خود را پیش می‌برد اما ما می‌توانیم از این بستر نورانی استفاده کنیم و به کار خود برکت دهیم. 
 
 
حجت‌الاسلام خداداده، ابراز کرد: پیوند میان مدرسه و مسجد با هیچ دستورالعمل، بخشنامه و بودجه‌ای اتفاق نمی‌افتد؛ این کارها اخلاص، مجاهدت و ایثار و استمرار در مسیر می‌خواهد که باید به آن توجه کرد. 
 
 
وی عنوان کرد: امروز بزرگترین موفقیت نظام، اینگونه فعالیت‌هاست، اما آیا دیگر نباید به قله‌ها نگاه کنیم ونباید بهتر از این کارکرد؟ ما به عنوان سربازان و خادمان شما، تمام توان و تلاش خود را می‌گذاریم و هر توانی که در عرصه اجرایی داریم را پای کار می‌آوریم شما هم با قدرت و قوت این سنگرها و کارخانه‌های انسان‌ساز و این مراکز تربیت مؤمن انقلابی را حفظ کنید و رونق دهید. 
 
 
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، یاد آور شد: سرود، تئاتر، کتاب و کتابخوانی همه برای رشد در مسیر الی‌الله است، ما هم جلسات ویژه‌تری برگزار و مصوباتی را برای شهرستان خواهیم داشت و سعی می‌کنیم تعهداتی را از سوی استان و کشور برای این شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم از نوجوانان و جوانان به بهترین شکل حمایت کنیم. 
 
 
در این نشست که حجت‌الاسلام رهبری مشاور رئیس ستاد کانون‌های مساجد کشور و حجت‌الاسلام سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان نیز حضور داشتند، تعدادی از مدیران کانون‌های مساجد شهرستان هویزه فعالیت‌های کانون خود و مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد را بیان کردند.